• Fredrik1811

    Nofap

    Tjena!

    Har träffat en ny tjej, har varit intresserad av henne under väldigt lång tid, hennes utseende men framförallt hennes personlighet, hon är väldigt ordnad och trygg tjej, en av de bästa och trevligaste tjejerna jag träffat, en av de första tjejerna som gör mig nervös och som gör att jag vill anstränga mig så mycket ja kan!

    Vi skulle ligga för första gången nu i fredags... Men då kunde jag inte få upp den, bara från och till.

    Jag har iallafall slutat att onanera och kolla på porr (använde de som en metod för att kunna slappna av innan jag började dejta henne, känt henne i 4 år innan) utifall de är de som ör problemet!

    Har ni några tips?

    Hon säger att de är vanligare än vad man tror och har förståelse, men vill verkligen ha sex med henne, att jag mer eller mindre är tokförtjust i henne gör inte saken bättre!

  • Svar på tråden Nofap
  • Anonym (Pelle)

    Jag har samma problem med nya tjejer. Nofap gör ingen skillnad för mig.

    Handlar mer om att du ska kunna slappna av med tjejen. Låt det ta tid bara och stressa inte fram det...

  • Anonym (Redhead girl)
    Fredrik1811 skrev 2020-07-27 00:11:07 följande:

    Vet inte varför de blev massa frågetecken där!


    Det är så vanligt. Det blir bättre med tiden oftast. Förklara för henne. Man är ingen maskin - det blir bättre ju mer avslappnad och bekväm man är.

    Försök inte se det som en prestation utan som ett möte mellan er bara och ha långa förspel. Gillar hon långa förspel? Är hon bra på det?
  • Anonym (Tips)
    Fredrik1811 skrev 2020-07-26 23:58:59 följande:

    Tjena!

    Har träffat en ny tjej, har varit intresserad av henne under väldigt lång tid, hennes utseende men framförallt hennes personlighet, hon är väldigt ordnad och trygg tjej, en av de bästa och trevligaste tjejerna jag träffat, en av de första tjejerna som gör mig nervös och som gör att jag vill anstränga mig så mycket ja kan!

    Vi skulle ligga för första gången nu i fredags... Men då kunde jag inte få upp den, bara från och till.

    Jag har iallafall slutat att onanera och kolla på porr (använde de som en metod för att kunna slappna av innan jag började dejta henne, känt henne i 4 år innan) utifall de är de som ör problemet!

    Har ni några tips?

    Hon säger att de är vanligare än vad man tror och har förståelse, men vill verkligen ha sex med henne, att jag mer eller mindre är tokförtjust i henne gör inte saken bättre!


    No fap är en otroligt intressant sak att ägna sig åt, men också galet svårt. Mitt rekord i "bara" 28 dagar eftersom att jag vid det laget var så kåt att jag inte kunde fokusera på saker och jag kunde ha stånd i 2h när jag vakna och en massa andra dryga saker...

    Men nu till ditt problem.

    Riktigt kul att du lyckats ta dig dit med henne, till det steget, grymt jobbat!!!

    Vad sedan gäller att du inte får upp den så kan du förklara, men du måste göra det på ett sätt som gör att du inte låter needy, men att detta aldrig varit ett problem innan men att du aldrig träffat en tjej som henne.

    Ha sedan mycket förspel och kanske ha ljuset kanske mörkt och fokusera enbart på hur det känns. Hur hon känns att kyssa, smek hennes kropp, hon är din nu och hon är där med dig. Kyss hennes nacke och hör hur hennes andning ändras, ta tag i hennes hår, luta hennes hår bakåt och kyss hennes hals mjukt. Tryck ditt ben längs med hennes ben och innerlår och lås dina ben med hennes.

    När du märker att du gör henne kåt så tror jag att dina hämningar släpper för då får du bekräftelse och det är fantastiskt att se att man gör en kvinna kåt, speciellt en kvinna man bryr sig om.

    Jag personligen blir galen haha...

    Lycka till och uppdatera gärna om och hur det gick fört dig!
  • Fredrik1811

    Förklarade för henne och sa som de va och hon tyckte de va rart och vill inte att ja ska känna press inför sex "de kommer" som hon sa!

    Även fast jag inte kunde prestera så använde ja mig av oralsex för att tillfredställa henne så kåtheten från hennes sida va inge problem :D

Svar på tråden Nofap