• Anonym (Första gången askassa)

Ni som har unionen akassa, varför ser jag bara preliminär utbetalning och inte datum?

Ni som har unionen akassa, varför ser jag bara preliminär utbetalning och inte datum?

Har fatt beviljat ersättning och skickat in rapporten i tid. Ser hur mycket jag ska få men inte datumet.

Vad jag förstår så är det torsdagar utbetalning sker men när ser jag datumet sant framtida insättning på bankkontot?

Hur är det för er, blir orolig

• Svar på tråden Ni som har unionen akassa, varför ser jag bara preliminär utbetalning och inte datum?
  • Anonym (Samma)

Jag har inte Unionen utan AEA och reagerade på samma sak för några dagar sen! Jag tyckte jag skickade in i tid för att få pengarna på torsdag men fick inget. Som tur är jobbar jag också så det är därför jag inte hunnit kolla upp det än.

Allt är i sin ordning. ????

• Anonym (Handläggare)

Körningen till banken går alltid natten mellan måndag och tisdag. Tittar man på måndagar ser man prel. datum och på tisdagen ser man datum för utbetalning.

Anonym (Handläggare) skrev 2020-07-28 19:50:07 följande:

Körningen till banken går alltid natten mellan måndag och tisdag. Tittar man på måndagar ser man prel. datum och på tisdagen ser man datum för utbetalning.

Måste bara fråga, har inte fått nagon ändring eller gjort några ändringar i min sits. Nu när jag skickade in tidrapport ser jag inte kommande utbetalning som jag gjort direkt tidigare. Förstår inte? Skillnaden mot tidigare är att jag har skickat in min tidrapport på måndag morgon och nu natten. Har det någon betydelse. Orolig
Svar på tråden Ni som har unionen akassa, varför ser jag bara preliminär utbetalning och inte datum?