• Anonym (Hjälp)

Min tjejs kompis använder var nyfiken på min kuk, använde tjejens dildo

Okej så jag förstår hur någon säkert kan tro att detta är en fejktråd, men det är en ganska dryg situation så endast seriösa svar tack...

Jag jobbade innan med ett jobb som krävde att jag flyttade runt en del i Sverige. Nu i samband med corona har jag blivit stationerad i min hemstad istället vilket är nice för då kan jag vara med min tjej hela tiden och ha ett normalt liv.

Men under tiden då jag jobbade med att flytta runt så hade min flickvän en dildo formad efter min kuk. "clone a willy" för att hon skulle kunna föreställa sig att det var jag i henne när vi hade sex via video chatt och sådär. Denna har hon tydligen även visat för sina kompisar på någon vinkväll och sådär som en rolig grej när de pratade om hur stora deras partners är, men när jag fick reda på det så tyckte jag det var lite obehagligt då den verkligen är en kopia av mig. Hon bad om ursäkt och det var fulla osv osv. Denna kvällen berättade även hennes väninnan(en av hennes bästa vänner) att hennes kille egentligen har en för liten men är duktig med sin tunga eller något sånt).

Men nu till problemet. Eftersom att jag nu bor hemma så har hon inte använt den på ett bra tag. Men för några veckor sedan så kom vi på idén att hon skulle vara i en "trekant" med mig och mig typ. Så tanken var att hon skulle suga av mig och jag skulle knulla henne med dildon samtidigt, men vi kunde inte hitta den. Vi letade och letade men kunde ej hitta den. Sedan nu så har hon sett en sådan typ av dildo hos hennes väninnan som har en kille då med för liten kuk......

Hon är även väldigt trevlig mot mig alltid och kan lätt vara lite klängig när hon druckit, men inte på ett sätt som stört någon, förrens nu då...

Så min flickvän är arg på henne, såklart. Vi vet inte riktigt om det är min eftersom att enda sättet att riktigt veta är väl att jämföra och det är nog inte riktigt något man tar i om man hittar den bara så...

Vad ska min flickvän göra?
    Jag vet knappt själv, är väl lite smickrad på något sätt, men samtidigt så är det en riktigt jävla dryg situation eftersom att vi gör så galet många aktiviteter tillsammans(jag och min flickvän och 2 par till varav de är en av dem).

• Svar på tråden Min tjejs kompis använder var nyfiken på min kuk, använde tjejens dildo
  • Anonym (Hjälp)

Ursäkta för titeln på tråden, har ingen aning om vad som hände där...

• Anonym (Hm)

Äh, ni är inte bättre själva. Någonsin tänkt på hur hennes kille hade mått när.det kommer fram? Ni är as hela bunten.

• Anonym (Hjälp)
    Anonym (Hm) skrev 2020-07-28 14:33:00 följande:

Äh, ni är inte bättre själva. Någonsin tänkt på hur hennes kille hade mått när.det kommer fram? Ni är as hela bunten.

Hurså?

Att min flickvän har en dildo formad efter min kuk som hon kunde använda sig av när jag inte var där kan väl inte på något sätt var negativt för någon annan, det har dem inte med att göra ens?

Sedan så är detta inte första gången jag har hört talats om tjejer som diskuterar sina sexliv med sina vänner och speciellt då pratar om storlek och hur länge de brukar ha sex. Men att visa dildon var i överkant kan jag tycka, men vi har lagt det bakom oss.

Men om något så är det bara riktigt kasst gjort av hennes vän som har tagit dildon?

Det hade varit riktigt konstigt och taskigt om min flickvän gav den till henne, men nu har hon tagit den själv.

Så hur gör det egentligen oss till as??
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Hjälp) skrev 2020-07-28 14:39:02 följande:

Hurså?

Att min flickvän har en dildo formad efter min kuk som hon kunde använda sig av när jag inte var där kan väl inte på något sätt var negativt för någon annan, det har dem inte med att göra ens?

Sedan så är detta inte första gången jag har hört talats om tjejer som diskuterar sina sexliv med sina vänner och speciellt då pratar om storlek och hur länge de brukar ha sex. Men att visa dildon var i överkant kan jag tycka, men vi har lagt det bakom oss.

Men om något så är det bara riktigt kasst gjort av hennes vän som har tagit dildon?

Det hade varit riktigt konstigt och taskigt om min flickvän gav den till henne, men nu har hon tagit den själv.

Så hur gör det egentligen oss till as??

Du ser det verkligen inte? Fast jag skrev ut det dessutom! Näe skärp dig ffs!

O va ska din tjej va sne för. Hon behövde den inte och hon ville ändå låta henne smaka din kuk så varför bli sur?

Konstigt gjort visst. Men oförlåtligt av er att behandla hennes kille sådär bakom hans rygg. Så va vänlig o lägg ner. Det är inte synd om nån av er. Däremot hennes kille, då ni ville straffa han för att han har liten kuk.
  • Anonym (Hjälp)
    Anonym (Hm) skrev 2020-07-28 14:46:08 följande:
    Du ser det verkligen inte? Fast jag skrev ut det dessutom! Näe skärp dig ffs!

O va ska din tjej va sne för. Hon behövde den inte och hon ville ändå låta henne smaka din kuk så varför bli sur?

Konstigt gjort visst. Men oförlåtligt av er att behandla hennes kille sådär bakom hans rygg. Så va vänlig o lägg ner. Det är inte synd om nån av er. Däremot hennes kille, då ni ville straffa han för att han har liten kuk.
    Vi har inte gjort någonting mot hennes kille. Noll.

Det är vår dildo, en gjutning av min kuk som gjordes åt min flickvän som hans flickvän sedan har stulit från vårt hem.

Vi har inte gjort något mot hennes kille, men ja, om han får reda på att hon använder en gjutning av min kuk för att tillfredsställa sig så blir han nog rättså sårad, men det är inte vi som gjort något fel här. Förstår inte ens hur du kan se det så hahaha...

Men frågan lyder hur vi ens tar upp detta?

Det är bara konstigt att låta det vara...
  • Anonym (Sundancer.)

Jisses .. gör en ny så är allt löst.Cool

• Anonym (Hm)
    Anonym (Hjälp) skrev 2020-07-28 14:55:26 följande:
    Vi har inte gjort någonting mot hennes kille. Noll.

Det är vår dildo, en gjutning av min kuk som gjordes åt min flickvän som hans flickvän sedan har stulit från vårt hem.

Vi har inte gjort något mot hennes kille, men ja, om han får reda på att hon använder en gjutning av min kuk för att tillfredsställa sig så blir han nog rättså sårad, men det är inte vi som gjort något fel här. Förstår inte ens hur du kan se det så hahaha...

Men frågan lyder hur vi ens tar upp detta?

Det är bara konstigt att låta det vara...

Tycker ni ska ta upp era planer ni hade med hennes kille, jag menar, nni har ju inte gjort något fel någon av er visst, förutom den andra tjejen i era ögon då. I mina har ni alla 3 gjort fel.

Men ska ni va sura över något så låt den som verkligen har rätt till att vara sur få veta om alltihopa och var ni stod någonstans i hela situationen. Självklart anledningen till varför ni började leta efter den också då!

Men det vågar ni väl antagligen inte då ni bara vill ha "kul" och inte dras med jobbiga saker, vilket oftast blir när man är ett as och sårar andra medvetet. Även om det så än sker bakom ryggen.

• Anonym (tack för kaffet)

Men alltså:  Vad tror du blir bättre för att ni tar upp detta?

-att den tjejen känner sig anklagad för att vara en tjuv? Är hon inte det så blir det helsicke, och är hon det lär hon ju ändå inte erkänna utan bara bli förbannad och gå i försvar.

-att hennes kille undrar varför han inte duger och...shit det där vill jag inte ens tänka på hur illa den diskussionen kan bli.

- ska din tjej fortsätta använda den dildon då om väninnan ger tillbaka den- hallå eller?

Jag hade nog inte velat umgås med en tjej som gjorde något sånt för det är rätt sjukt, men om man nu antar att ni vill ha kvar det paret så får ni nog bara tugga i er läget och låta udda vara jämnt.

Hur som helst var det din tjej som gjorde fel från början. Hon har väl ingen anledning att vifta med sin dildo för vännerna oavsett om det är en clone eller inte. Beter man sig tacky så blir resultatet ofta därefter, hon får väl lära sig nåt av detta bara.

• Anonym (Hjälp)
    Anonym (Hm) skrev 2020-07-28 15:14:29 följande:

Tycker ni ska ta upp era planer ni hade med hennes kille, jag menar, nni har ju inte gjort något fel någon av er visst, förutom den andra tjejen i era ögon då. I mina har ni alla 3 gjort fel.

Men ska ni va sura över något så låt den som verkligen har rätt till att vara sur få veta om alltihopa och var ni stod någonstans i hela situationen. Självklart anledningen till varför ni började leta efter den också då!

Men det vågar ni väl antagligen inte då ni bara vill ha "kul" och inte dras med jobbiga saker, vilket oftast blir när man är ett as och sårar andra medvetet. Även om det så än sker bakom ryggen.

Aha nu tror jag att jag förstår varför du är så upprörd....

Vi skulle inte ha trekant med den tjejen.....

Min tjej skulle suga av mig och jag skulle knulla (min tjej) med dildon som är formad efter min kuk så att det blev som att hon var i en trekant med mig som knulla henne och att hon sög av mig då.

Den andra tjejen var inte inblandad, Vi letade efter dildon då men hittade inte den och sedan några veckor senare så ser min flickvän den hemma hos hennes kompis. Hoppas det gör det lite mer klart.
  • Anonym (Hjälp)
    Anonym (tack för kaffet) skrev 2020-07-28 15:21:05 följande:

Men alltså:  Vad tror du blir bättre för att ni tar upp detta?

-att den tjejen känner sig anklagad för att vara en tjuv? Är hon inte det så blir det helsicke, och är hon det lär hon ju ändå inte erkänna utan bara bli förbannad och gå i försvar.

-att hennes kille undrar varför han inte duger och...shit det där vill jag inte ens tänka på hur illa den diskussionen kan bli.

- ska din tjej fortsätta använda den dildon då om väninnan ger tillbaka den- hallå eller?

Jag hade nog inte velat umgås med en tjej som gjorde något sånt för det är rätt sjukt, men om man nu antar att ni vill ha kvar det paret så får ni nog bara tugga i er läget och låta udda vara jämnt.

Hur som helst var det din tjej som gjorde fel från början. Hon har väl ingen anledning att vifta med sin dildo för vännerna oavsett om det är en clone eller inte. Beter man sig tacky så blir resultatet ofta därefter, hon får väl lära sig nåt av detta bara.

Ja men det är lite det jag tänker med...

Men känns som att det bara blir fel nu...

Jag kan förstå att min flickvän är arg eftersom att 1. Hennes vän stal från henne, men framförallt 2. Hennes flickvän använder en kopia av min kuk till att tillfredsställa sig och då är det nog inte helt konstigt att tänka att hon kanske tänker på någon speciell med i så fall, för om så inte var fallet så hade hon kunnat använda vilken dildo som helst, men hon gick igenom besväret att stjäla den från min flickvän för att ha just den...

Ja, att visa den var onödigt som fan, men det ger henne långt ifrån rätt att stjäla den. Jag förstår ändå på något sätt, de var fulla och hade en rolig tjejkväll, men vafan...

Ingen middag eller liknande kommer vara okej nu och jag ser ingen vinst i att ta upp det och att vara tyst om det är också problematiskt för min flickvän kokar...
Svar på tråden Min tjejs kompis använder var nyfiken på min kuk, använde tjejens dildo