Min tjejs kompis använder var nyfiken på min kuk, använde tjejens dildo
Okej så jag förstår hur någon säkert kan tro att detta är en fejktråd, men det är en ganska dryg situation så endast seriösa svar tack...
Jag jobbade innan med ett jobb som krävde att jag flyttade runt en del i Sverige. Nu i samband med corona har jag blivit stationerad i min hemstad istället vilket är nice för då kan jag vara med min tjej hela tiden och ha ett normalt liv.
Men under tiden då jag jobbade med att flytta runt så hade min flickvän en dildo formad efter min kuk. "clone a willy" för att hon skulle kunna föreställa sig att det var jag i henne när vi hade sex via video chatt och sådär. Denna har hon tydligen även visat för sina kompisar på någon vinkväll och sådär som en rolig grej när de pratade om hur stora deras partners är, men när jag fick reda på det så tyckte jag det var lite obehagligt då den verkligen är en kopia av mig. Hon bad om ursäkt och det var fulla osv osv. Denna kvällen berättade även hennes väninnan(en av hennes bästa vänner) att hennes kille egentligen har en för liten men är duktig med sin tunga eller något sånt).
Men nu till problemet. Eftersom att jag nu bor hemma så har hon inte använt den på ett bra tag. Men för några veckor sedan så kom vi på idén att hon skulle vara i en "trekant" med mig och mig typ. Så tanken var att hon skulle suga av mig och jag skulle knulla henne med dildon samtidigt, men vi kunde inte hitta den. Vi letade och letade men kunde ej hitta den. Sedan nu så har hon sett en sådan typ av dildo hos hennes väninnan som har en kille då med för liten kuk......
Hon är även väldigt trevlig mot mig alltid och kan lätt vara lite klängig när hon druckit, men inte på ett sätt som stört någon, förrens nu då...
Så min flickvän är arg på henne, såklart. Vi vet inte riktigt om det är min eftersom att enda sättet att riktigt veta är väl att jämföra och det är nog inte riktigt något man tar i om man hittar den bara så...
Vad ska min flickvän göra?
Jag vet knappt själv, är väl lite smickrad på något sätt, men samtidigt så är det en riktigt jävla dryg situation eftersom att vi gör så galet många aktiviteter tillsammans(jag och min flickvän och 2 par till varav de är en av dem).