• Anonym (Nyfiken)

Hur ofta vill ni ha sex tjejer?

Jag personligen älskar sex och vill ha det rättså väldigt ofta haha...

Jag har sån tur är ett utseende och ett sätt att vara på som även möjliggör det för mig och när jag är med tjejer så brukar de ofta säga att jag är galen osv för att jag hela tiden är sugen på sex.

Vi gör såklart andra saker och hittar på saker, men de vet att det alltid väntar sex och ju längre vi väntar desto mer intensiv kommer jag vara.

Har varit med allt ifrån tjejer som knappt gillar sex, till tjejer som älskar sex och tjejer som gillar sex men bara har det i förhållande osv osv.

Alla har velat ha sex lika mycket som mig, utom den sista jag dejtade nu. Hon tyckte att en gång per dag var nog, och det antar jag väl att det kan vara, men då lär jag bli kåt igen.

Jag gillar åtminstone en gång på morgonen och 1-2 gånger på kvällen. Såklart inte varje dag, men om möjligt är det optimalt. Hon och jag hade kanske sex 4 gånger per vecka och hon tyckte att redan det var för mycket. Sedan var hon även grymt tråkig att ha sex med då hon inte ville testa sig så då hade jag kondom och hon sög inte så, ja, tråkigt helt enkelt.

Pratade sedan med min vän och han sa att de flesta tjejer han har varit med är som henne. Alltså en helt motsatt erfarenhet ifrån vad jag har upplevt.

Men så nu till frågan, hur ofta vill ni tjejer ha sex egentligen?
    Påverkas ni mycket av om ni är med någon som mig som när de är med er tar på er och försöker hålla det intimt "ständigt"?

• Svar på tråden Hur ofta vill ni ha sex tjejer?
  • Anonym (Aldrig)

Jag klarar mig bra utan sex. Jag har viktigare saker för mig i livet, och andra intressen.

• Anonym (Ne)

Jag är väldigt sällan kåt, typ aldrig, så jag klarar mig helt utan sex. Jag tror de flesta tjejer mest ställer upp på sex, så är det för mig och mina väninnor iaf. Inget jag skulle erkänna dock. Killar går ju på när man fejkar stön och orgasm, killar är lite korkade på det sättet, lite gulligt ändå.

• Anonym (K)

Klarar mig utan. Det beror ju på om man tänder på den man är med också så klart.

• Anonym (ofta eller aldrig)

Behöver i princip inte sex förutom när jag är nyförälskad. Då när attraktionen är så stark att man måste pilla på varann hela tiden och blir kåt av minska smekning eller blick. Sen graden av hur attraktiv jag tycker killen är fysiskt och i ansiktet kan göra stor skillnad på mitt sug och hur kul vi har tillsammans för övrigt. Jag tänder mycket på verbala intelligenta killar som kan prata känslor, och uttrycka sig bra och  som är väldigt nyfikna på mig och kan visa detta tydligt.

Men i början kan jag ha lust till sex flera ggr om dagen. Efter några år, kanske en gång i månaden räcker och efter ytterligare några år, kanske en gång om året kan räcka eller inget alls, förutsatt att vi kramas och tar på varandra i vardagen.

• Anonym (Rätt ofta)

Innan jag vart gravid så minst varje dag. Helst flera och ibland 4-5 ggr på en dag. Nu har det blivit mindre sug i början av vår graviditet och vi får nog bara till det 3-4 ggr/v ???? hoppas det vänder igen snart

• LKJ

Idealet hade nog varit nästan varje dag. Absolut minst ett par gånger i veckan, kanske 3-5 gånger. Behöver liksom inte vara så mycket eller speciellt varje gång, en snabbis här och där och lite längre mer passionerat nån gång.

För mig personligen så går det ju upp och ner med kåtheten, under pms och mens är jag väldigt kåt, men under mensveckan kan jag också vara väldigt nere psykiskt, känna mig osexig och så vidare men ändå sugen liksom.

• Anonym (Il)
    Anonym (Rätt ofta) skrev 2020-07-28 16:20:51 följande:

Innan jag vart gravid så minst varje dag. Helst flera och ibland 4-5 ggr på en dag. Nu har det blivit mindre sug i början av vår graviditet och vi får nog bara till det 3-4 ggr/v ???? hoppas det vänder igen snart

Oj, mer än en gång per dag ibland. Men jag skulle bara få skavsår, bli öm och förmodligen rubbad ph balans. Sexigt värre haha men några gånger i veckan i alla fall
  • Anonym (Nyfiken)

Tack för era svar!

Nu är jag iofs 24 år och mitt längsta förhållande var 2,5 år och vid det laget hade vi fortfarande sex dagligen.

Men har förstått att många tjejer som inte är i förhållande inte har sex då heller, men sedan när jag dejtar dem så blir det väldigt sugna, trots att vi inte är i ett sk förhållande, därav lite nyfiken. Och sedan så ser jag inte wow ut heller, kanske lite bättre än medelmåttet.

Tjejer i sig är inte helt lätta att förstå sig på alltid. Har ibland funderat på om någon tjej jag är med "bara ställer upp" för att jag vill, men sedan när jag kollar på hur de beter sig så verkar det inte så och det låter otroligt tröttsamt.

Men sedan har jag även tänkt att det kan vara så att de kanske är lite mer "okej då" och sedan kommer igång på riktigt när man börjar kyssas osv?

• Anonym (Nyfiken)
    Användarenamnet skrev 2020-07-28 16:50:05 följande:

Jag vill i princip aldrig ha sex.

Även om du är i ett förhållande, eller har du varit i ett förhållande länge?
Svar på tråden Hur ofta vill ni ha sex tjejer?