Hur ofta vill ni ha sex tjejer?
Jag personligen älskar sex och vill ha det rättså väldigt ofta haha...
Jag har sån tur är ett utseende och ett sätt att vara på som även möjliggör det för mig och när jag är med tjejer så brukar de ofta säga att jag är galen osv för att jag hela tiden är sugen på sex.
Vi gör såklart andra saker och hittar på saker, men de vet att det alltid väntar sex och ju längre vi väntar desto mer intensiv kommer jag vara.
Har varit med allt ifrån tjejer som knappt gillar sex, till tjejer som älskar sex och tjejer som gillar sex men bara har det i förhållande osv osv.
Alla har velat ha sex lika mycket som mig, utom den sista jag dejtade nu. Hon tyckte att en gång per dag var nog, och det antar jag väl att det kan vara, men då lär jag bli kåt igen.
Jag gillar åtminstone en gång på morgonen och 1-2 gånger på kvällen. Såklart inte varje dag, men om möjligt är det optimalt. Hon och jag hade kanske sex 4 gånger per vecka och hon tyckte att redan det var för mycket. Sedan var hon även grymt tråkig att ha sex med då hon inte ville testa sig så då hade jag kondom och hon sög inte så, ja, tråkigt helt enkelt.
Pratade sedan med min vän och han sa att de flesta tjejer han har varit med är som henne. Alltså en helt motsatt erfarenhet ifrån vad jag har upplevt.
Men så nu till frågan, hur ofta vill ni tjejer ha sex egentligen?
Påverkas ni mycket av om ni är med någon som mig som när de är med er tar på er och försöker hålla det intimt "ständigt"?