• mamma 86

    Stora spindlar genom ventilationen. Normalt?

    Jag bor i hyreslägenhet och igår när jag kom hem satt det två verkligen stora spindlar vid mitt fönster. Har aldrig haft så stora spindlar hemma någonsin. Misstänker att de kommit in genom ventilationen ovanför mitt fönster. Vet att det inte är bra att ha dessa stängda.

    Men ska det kunna vara så att det kan komma in så stora insekter genom dem? Eller kan det vara att det saknas nått filter i ventilationen? Kan verkligen inget om sånt här

  • Svar på tråden Stora spindlar genom ventilationen. Normalt?
  • Anonym (Sara)

    Insekter? Du skrev ju att det var SPINDLAR i lägenheten, inte insekter. Bestäm dig.

  • mamma 86
    Anonym (Sara) skrev 2020-07-30 12:15:35 följande:

    Insekter? Du skrev ju att det var SPINDLAR i lägenheten, inte insekter. Bestäm dig.


    Spelar ju verkligen ingen roll. Nu menade jag stora spindlar. Kan ju komma in annat också men blev förvånad att det kan komma in så stora spindlar

    Har du nån kunskap om ventilation eller du är bara en dryg människa?
  • mamma 86
    Anonym (Sara) skrev 2020-07-30 12:15:35 följande:

    Insekter? Du skrev ju att det var SPINDLAR i lägenheten, inte insekter. Bestäm dig.


    Varför är du anonym? Men det är klart, när man är så dryg och inte har nått vettigt att tillföra vill man väl gömma sig bakom anonymiteten
Svar på tråden Stora spindlar genom ventilationen. Normalt?