• Zvartaliljan86

    Hjälp mig tyda ÄL-tester

    Hej! Vi har försökt få till nr.4 ett bra tag. Jag har PCOS och Endometrios som ställer till det. Har ibland ingen ägglossning och de gånger jag blivit gravid har det slutat i kemisk graviditet/tidigt missfall.

    Iaf, nu går jag på första kuren Clomifen och har testat för ÄL dagligen. Jag var säker jag fick positivt i söndags (dag 14) men nu idag är det starkt igen? Så förvirrad, hjälp!

  • Svar på tråden Hjälp mig tyda ÄL-tester
  • Jenzia
    Zvartaliljan86 skrev 2020-07-30 16:11:42 följande:

    Hej! Vi har försökt få till nr.4 ett bra tag. Jag har PCOS och Endometrios som ställer till det. Har ibland ingen ägglossning och de gånger jag blivit gravid har det slutat i kemisk graviditet/tidigt missfall.

    Iaf, nu går jag på första kuren Clomifen och har testat för ÄL dagligen. Jag var säker jag fick positivt i söndags (dag 14) men nu idag är det starkt igen? Så förvirrad, hjälp!


    Skulle säga att testet på CD14 och idag är positivt. Kanske försökte kroppen ägglossa på CD14, men lyckades inte slägga ägget. Då kan kroppen försöka igen några dagar senare. Fortsätt testa och se om det blir ännu starkare
Svar på tråden Hjälp mig tyda ÄL-tester