• Özlem03

    Är jag gravid ??

    Hej !!

    Jag och min man hade sex den 22 fertiladagen och 23 juli ÄL-dagen i hopp på att bli gravid, men sedan 2 dagar tillbaka har jag haft en kraftig mensvärk både i magen och svanken. Och har varit otroligt hängig och trött.Inga andra symptom. Enligt min mens-app ska jag få min mens om 3 dagar. Min mage är väldigt uppsvullen dessutom. Har inte vågat göra ett tidigt gravtest. Är detta ett tecken på att jag är gravid eller är det min mens som är på G igen ????? Hoppas på svar från er där ute tack !

  • Svar på tråden Är jag gravid ??
  • Lili158

    Omöjligt att säga, pms och gravsymptom är mkt lika. Ta ett gravtest imorgonbitti eller vänta till bim.

  • glittersol
    Özlem03 skrev 2020-08-03 16:36:56 följande:

    Hej !!

    Jag och min man hade sex den 22 fertiladagen och 23 juli ÄL-dagen i hopp på att bli gravid, men sedan 2 dagar tillbaka har jag haft en kraftig mensvärk både i magen och svanken. Och har varit otroligt hängig och trött.Inga andra symptom. Enligt min mens-app ska jag få min mens om 3 dagar. Min mage är väldigt uppsvullen dessutom. Har inte vågat göra ett tidigt gravtest. Är detta ett tecken på att jag är gravid eller är det min mens som är på G igen ????? Hoppas på svar från er där ute tack !


    Jag kan säga såhär, vi försökte med första barnet och kände allt emellan himmel och jord innan mensen.

    Tyvärr var det mensen som oftast kom tills en dag då såklart :)

    Ta ett test, håller tummarna för er!
Svar på tråden Är jag gravid ??