Min pojkvän delar säng med sin mamma
Hej!
Är tillsammans med min kille sedan ungefär 1.5 år tillbaka. Vi har det bra bra, mestadels, och vi bråkar väldigt sällan.
Ibland åker han iväg till sin familj (som bor i en annan stad) och då stannar han oftast där i några dagar. Jag följer med ibland, för min pappa bor också där, men när min kille åker dit ensam så brukar han dela säng med sin mamma. De sover alltså ihop! Tycker att detta är jättekonstigt och det känns väldigt weird. Min pojkvän är ju liksom inte sex år, han är faktiskt 23 år.
Jag har frågat honom varför han delar säng med sin mamma när han har ett eget rum att sova i. Han svarade då att hans mamma inte tycker om att sova ensam (hennes man, alltså min killes pappa, jobbar borta ibland) och att hon blir så glad när min kille kommer dit så då vill hon sova med honom.
Jag kan verkligen inte förstå det här. Aldrig att jag hade delat säng med min pappa i vuxen ålder. Visst, om det var ett nödläge, men nu finns det ju en annan säng som min pojkvän faktiskt kan sova i. Han har ju fortfarande kvar sitt rum där.
När jag tänker på att han delar säng med sin mamma så äcklas jag typ av honom. Det är väldigt avtändande. Det känns som att jag har en liten pojke till pojkvän..
Vad säger ni?