• Anonym (Sakna­d)
    Mon 3 Aug 2020 21:30
    1056 visningar
    2 svar
    2
    1056

    Hur länge kan man sakna någon fast man "gått vidare"?

    Jag har ett ex. Jag har andra ex också som jag skiter i men så har jag ett från en relation som jag själv valde att avsluta på grund av flytt till annan stad och att jag var livrädd och kände mig för ung och vilsen för att "stadga" mig. Vi avslutade som vänner, jag grät så oerhört när jag skulle åka och trodde där och då inte att det var slutet men så blev det när avståndet gjorde att våra liv fortsatte på varsit håll. Han kämpade så hårt för mig och jag har alltid inbillat mig (innerst inne önskat kanske) att han också tänker på mig ibland.

    Jag har idag familj med en annan man och han är gift (komiskt nog med ett ex han hade innan mig). Då och då efter alla dessa år kommer en våg av saknad sköljande över mig av sån oerhört saknad och längtan efter honom. Det går aldrig över även om allt man hör och läser är att man ska ge det tid.

    Varför blev allt så här?

    Finns det någon annan som upplevt/upplever något liknande och vad gjorde/gör ni för att hantera era känslor?

  • Svar på tråden Hur länge kan man sakna någon fast man "gått vidare"?
  • Anonym (Konst­igt)
    Mon 3 Aug 2020 23:42
    #1

    Om ni inte har någon kontakt är det konstigt du saknar honom.

    Har ni kontakt måste du kapa den

  • Anonym (Sakna­d) Trådstartaren
    Tue 4 Aug 2020 09:37
    #2
    Anonym (Konstigt) skrev 2020-08-03 23:42:24 följande:

    Om ni inte har någon kontakt är det konstigt du saknar honom.

    Har ni kontakt måste du kapa den


    Ja, jag känner mig verkligen konstig som känner såhär. Absolut inte alltid men det återkommer väldigt ofta. Nej vi har ingen kontakt och han bor fortfarande kvar i den staden och har sitt liv där.
Svar på tråden Hur länge kan man sakna någon fast man "gått vidare"?