• Anonym (Ärtan)

    Rösta på det du tycker är konstigast

    Fick inspiration från tråden där en mamma och hennes vuxna son sover ihop i samma säng.

    Vilket av dessa alternativ är konstigast, enligt dig? Nu pratar vi inte om nödlägen då man måste dela säng, utan om två _vuxna_ människor som delar säng utan att man faktiskt måste göra det.

    Rösta på det som du tycker är konstigast.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Rösta på det du tycker är konstigast
  • Mandel

    Tycker faktiskt inte att någon av dem är konstigt under normala omständigheter.


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Konstigt)

    Jag tycker att det konstigaste är pappa/vuxen dottern samt mamma/vuxen son.

    Självklart kan jag nog hitta situationer där det bara blir så men inte tillhör det det vanliga att föräldrar och vuxna barn delar säng över huvud taget.

    Fast när vi var iväg förra sommaren och övernattade på hotell låg jag (vuxen kvinna) i en dubbelsäng med min mamma på andra sidan och barnen delade på den andra stora sängen. Gick alldeles utmärkt. Kändes lite ovanligt först men vi sov ganska bra ändå. (Både min man och min pappa (som är gift med min mamma) fick stanna hemma och ta hand om djur och hus!)

  • Anonym (-)

    Jag tycker inte att något av alternativen är konstiga, förutsatt att familjerna är normala.

    Jag skulle kunna dela min bautasäng med två vuxna karlar, utan att vi ens skulle snudda varann.

    Så om mamma/barn eller pappa/barn delar en dubbelsäng så ser jag inte problemet med det. Det är ju knappast så att man klänger på varann när man sover, förälder och barn.

  • Anonym (A)
    Anonym (-) skrev 2020-08-04 17:31:53 följande:
    Jag tycker inte att något av alternativen är konstiga, förutsatt att familjerna är normala.

    Jag skulle kunna dela min bautasäng med två vuxna karlar, utan att vi ens skulle snudda varann.

    Så om mamma/barn eller pappa/barn delar en dubbelsäng så ser jag inte problemet med det. Det är ju knappast så att man klänger på varann när man sover, förälder och barn.
    Håller med
Svar på tråden Rösta på det du tycker är konstigast