• Anonym (Krossad)

    Är jag trög? Otrohet eller ej?

    Min sk man. Gifta förra hösten. Träffade en gammal "bekant" via jobb. Dom umgås. Som vänner. Men i smyg. Jag fick inte veta nåt. Lögner på lögner om vart han var.

    När han väl erkänner så ursäktar han sig med att dom inte legat så han har inte vart otrogen!!!

    Men han vill inleda en relation med henne och slänga bort alla våra år. För helt plötsligt så hade vi det dåligt.

    Varför känner jag mig så jävla bedragen för då?

  • Svar på tråden Är jag trög? Otrohet eller ej?
  • Smed75
    Anonym (Krossad) skrev 2020-08-04 03:31:00 följande:

    Min sk man. Gifta förra hösten. Träffade en gammal "bekant" via jobb. Dom umgås. Som vänner. Men i smyg. Jag fick inte veta nåt. Lögner på lögner om vart han var.

    När han väl erkänner så ursäktar han sig med att dom inte legat så han har inte vart otrogen!!!

    Men han vill inleda en relation med henne och slänga bort alla våra år. För helt plötsligt så hade vi det dåligt.

    Varför känner jag mig så jävla bedragen för då?


    Tyvärr så är du bedragen!

    Svek och lögner är vidrigt att bli utsatt för! Och det är fan sjukt att folk, har så jävla lätt för att vara otrogna! Att de utan att blinka kan bedra, hoppas att du kan repa dig fort! Och vill du prata så pm:a. Jag har vart i samma sits som du!

    Ta hand om dig,och gör allt för att du ska må bra!

    Gör massa roliga saker och är och sov ordentligt!
  • Anonym (Svar på tal)

    Han dejtar någon annan, vad kallar man det för? Bedragen!

    Det är bara att beklaga, gå vidare med ditt liv för du är värd bättre.

  • Anonym (G)

    Jag brukar tycka att många tyvärr tar varandra för givna och många glömmer bort sina förpliktelser i förhållandet, men ni är fortfarande nygifta. Jag förstår att du känner dig bedragen. Försök vända alla tankar till positiva, kanske köpa nya kläder, bygg upp ditt självförtroende, jag tycker att du är bra på att formulera dig i text så du har goda förutsättningar att få kontakt med nya människor.

    Lycka till.

  • Anonym (Hur)

    Hur kom han fram till detta?

    Vad vet du om henne? Man? Barn? Hur lång vänskap ? Var hon på ert bröllop?

  • Anonym (Krossad)

    Kan säga att jag gick. Fick reda på det för 2 veckor sedan. Har bott i min lägenhet i 10 dagar nu. Idag var jag och hämtade saker. Han skyddar sig fortfarande med att dom inte legat. Jag säger att han får göra vad han vill. Ligg med vem som. Jag bryr mig inte. Dock råkade jag ligga med honom förra veckan. Så nu är han jätte orolig att jag ska säga det till henne.

    Hans ord idag: "Om du förstör för oss så kommer inte jag tillbaka till dig när hon sticker!"

    Vet inte om jag ska skratta eller gråta!

  • Anonym (Krossad)
    Anonym (Hur) skrev 2020-08-04 13:22:12 följande:

    Hur kom han fram till detta?

    Vad vet du om henne? Man? Barn? Hur lång vänskap ? Var hon på ert bröllop?


    Jag vet inte nåt om henne. Visste inte ens att hon fanns. Men han har tydligen vart kär i henne i 6 år. Hon var inte intresserad då. Men nu när han är upptagen så är det kul.
  • Anonym (Vilken idiot)
    Anonym (Krossad) skrev 2020-08-04 17:35:22 följande:

    Kan säga att jag gick. Fick reda på det för 2 veckor sedan. Har bott i min lägenhet i 10 dagar nu. Idag var jag och hämtade saker. Han skyddar sig fortfarande med att dom inte legat. Jag säger att han får göra vad han vill. Ligg med vem som. Jag bryr mig inte. Dock råkade jag ligga med honom förra veckan. Så nu är han jätte orolig att jag ska säga det till henne.

    Hans ord idag: "Om du förstör för oss så kommer inte jag tillbaka till dig när hon sticker!"

    Vet inte om jag ska skratta eller gråta!


    Bra gjort! Att han en säger som han gör visar ju att du gjorde helt rätt!!
Svar på tråden Är jag trög? Otrohet eller ej?