• Hopplahejsan25

    Mitt ex förföljer mig på snapchat

    Hej! Jag och mitt ex gjorde slut för en vecka sen, eller ja han gjorde slut med mig för att jag kom på honom att han hade varit otrogen mot mig ochkallade mig det ena och det andra och försökte få mig att framstå som dum och korkad. Men vi kan vara vänner ändå va? Sa han. Nu har han börjar förfölja mig på snapchat,tittar på alla mina storys. Har blockat mig på fb på båda sina konton o påstår han har tagit bort dom fastän han använder dom. Han skriver ingenting men är alltid den första att hitta på mina storys. Vad menar han med detta? Mvh

  • Svar på tråden Mitt ex förföljer mig på snapchat
  • Anonym (???)

    För det första har det bara gått en vecka, han lugnar nog ner sig snart.

    Nu använder inte jag Snapchat men du måste väl kunna styra över vilka som ser dina inlägg, du kan väl göra så att han inte ser dem? 

    FBm han har blockat dig, ok. Bra! Att han sagt att han tagit bort men ändå använder dem är lite barnsligt men det spelar väl inte dig någon roll om du är blockad. 

    Du vill väl inte ha kontakt med någon som försökte få dig att tro att du var den korkade när han hade varit otrogen, vilken idiot. Var bara glad att han är borta. 

  • Anonym (we)
    Anonym (???) skrev 2020-08-04 10:09:27 följande:

    För det första har det bara gått en vecka, han lugnar nog ner sig snart.

    Nu använder inte jag Snapchat men du måste väl kunna styra över vilka som ser dina inlägg, du kan väl göra så att han inte ser dem? 

    FBm han har blockat dig, ok. Bra! Att han sagt att han tagit bort men ändå använder dem är lite barnsligt men det spelar väl inte dig någon roll om du är blockad. 

    Du vill väl inte ha kontakt med någon som försökte få dig att tro att du var den korkade när han hade varit otrogen, vilken idiot. Var bara glad att han är borta. 


    Detta^^ 1+++
  • Anonym (we)
    Fjäril kär skrev 2020-08-04 10:21:25 följande:

    Men ta bort snapchat då?


    Hona använder det säkert till annat?
  • Fjäril kär
    Anonym (we) skrev 2020-08-04 10:32:39 följande:

    Hona använder det säkert till annat?


    Ja fast det är knappast livsnödvändigt.

    Hon kan ju skaffa en ny användare om ett tag när det lugnat ner sig lite
  • Anonym (we)
    Fjäril kär skrev 2020-08-04 11:03:30 följande:
    Ja fast det är knappast livsnödvändigt.

    Hon kan ju skaffa en ny användare om ett tag när det lugnat ner sig lite
    Det är nog det sista jag hade gjort...

    Om någon ser min story så är det mest drygt för dem och inte för mig. TS undrar varför killen kollar på hennes story och undrar säkert om detta betyder att han fortfarande är intresserad. Det skulle jag inte nödvändigtvis vilja påstå utan det kan mer vara att han vill hålla koll på dig och lägger du upp något, t.ex. en video på när du är ute och där finns en massa killar, eller bild från en dejt när du sitter med en kille så kommer det nog börja bubbla lite under huden på honom.

    Men det har bara gått en vecka, ni måste få glida ifrån varandra lite. Men annars så kan du bara blocka honom helt och hållet och så var det löst.

    Men att ta bort snapchat hade varit riktigt illa för något sånt här. Där har man en massa samlade vänner och minnen som man samlat på sig under en lång tid och varför skulle man någonsin ta bort det för att någon inte slutar kolla på ens storys när man helt enkelt till och med kan blocka dem.
  • Anonym (L)

    Man kan inte förfölja någon på snapchat.. om ni har varandra där och du lägger upp en story så har han all rätt i världen att titta på den. Om du inte vill att han ska kunna se din story så kan du blockera honom från att se din story. Om du inte vill ha kvar honom på snap överhuvudtaget så kan du ju bara ta bort honom eller blockera honom helt och hållet?

    Om du inte vill att han ska kunna se dina storys så förstår jag inte varför du ens frågar här. Det är ju lätt att fixa.

    Att han är först med att kolla dina stories behöver inte betyda så mycket. Han kanske är en sådan som kollar igenom allas stories, eller så är han bara nyfiken och vill se vad du gör, utan att det behöver betyda att han vill ha dig igen. Det kan ju förstås också betyda att han saknar dig och vill vara med dig. Vi kan bara spekulera.

Svar på tråden Mitt ex förföljer mig på snapchat