Vad räknar ni som dominant i sängen?
Jag träffade nyligen en tjej, hon sa att jag var helt för dominant för henne. Jag blev ärligt talat förvånad för jag själv tycker inte att det är något speciellt, men har fått höra innan att jag är dominant men enbart på ett positivt sätt haha...
Men saker jag brukar göra:
När man kysser under förspel så gillar jag att hålla lätt om tjejers käke och ibland smeka halsen som om jag ska ta ett stryptag men brukar inte göra det men ibland kan jag lägga handen som i ett stryptag men klämmer aldrig, inte ens lite.
Ibland tar jag tag i deras hår och drar huvudet bakåt så att jag kan kyssa deras hals och nacke.
Brukar även med hela min kropp gnida mig mot tjejer jag är mer och ibland ta ner deras hand till min kuk eller min hand ner på dem.
Känner jag för en avsugning kan jag ta henne i håret och guida henne ner till min kuk och när jag vill ha sex eller slicka henne så tar jag nästa alltid upp henne från min kuk i hennes hår och kysser henne.
Jag brukar dock under sex sällan göra så faktiskt dominanta saker, ibland ibland har det hänt att jag håller deras händer i under sex men inte mycket mer än så.
Jag förstår att det är lite dominans i allt detta, men skulle ni kalla det dominant och skulle det vara för dominant för er?
Var drar ni annars gränsen för dominans och sedan för dominant?
Jag personligen skulle nog kunna krydda lite till och har gjort det med tjejer som vill bli dominerade på riktigt, men det hade definitvit varit för dominant för en mer vanlig tjej. Då tog jag min laddarsladd och band fast henne och sedan smiskade henne och denna tjejen ville tom att jag skulle smiska hennes bröst och det gjorde till och mig lite obekväm haha... Men men, alla är olika haha!