• Lollipopp12345

    Antalet vänner på Facebook

    Jag har en vän på Facebook vara vänlista stämmer inte... står att hen har 159 vänner men när jag räknar är det bara 140 vänner, så alltså är det 19 vänner jag inte kan se? Och då är alltså vi vänner på Facebook å jag ska ju kunna se vilka hen är vänner med? Någon som vet varför det är så?

  • Svar på tråden Antalet vänner på Facebook
  • Anonym (ooo)
    Lollipopp12345 skrev 2020-08-05 11:32:24 följande:

    Jag har en vän på Facebook vara vänlista stämmer inte... står att hen har 159 vänner men när jag räknar är det bara 140 vänner, så alltså är det 19 vänner jag inte kan se? Och då är alltså vi vänner på Facebook å jag ska ju kunna se vilka hen är vänner med? Någon som vet varför det är så?


    Man undrar lite vad du är för en som i detalj går in och checkar av andras vänlistor. 

    Det kan vara inställningar hos vännerna som påverkar vad du ser, men det kan också vara din vän som gjort något där, man kan tex lägga vänner i olika grupper. Är inte så insatt själv men vet att det kan se olika ut i alla fall.
  • Södermannen

    "Vänner" på Facebook, snacka om värdelöst tidsfördriv det med. Slutar väl här för mig som det gjorde där för jag har svårt med att vara rumsren ibland.

    Jag har livstid block där pga politiska meme´s och radikala åsikter, det får man inte ha. Men allt annat där går bra, "vänner" t.ex.
    Konstigt att fråga om det här när du har din vän där att fråga, men du fick väl svar redan och jag svamlar ovidkommande nu. Blir jag uppretad så tappar jag sugen och gör så här, blir gnällig. Familjeliv.se
    (Inte denna tråden och TS som är provocerande, folk på nätet i allmänhet ÄR det).

  • Anonym (X)
    Södermannen skrev 2020-12-13 14:43:11 följande:

    "Vänner" på Facebook, snacka om värdelöst tidsfördriv det med. Slutar väl här för mig som det gjorde där för jag har svårt med att vara rumsren ibland.

    Jag har livstid block där pga politiska meme´s och radikala åsikter, det får man inte ha. Men allt annat där går bra, "vänner" t.ex.
    Konstigt att fråga om det här när du har din vän där att fråga, men du fick väl svar redan och jag svamlar ovidkommande nu. Blir jag uppretad så tappar jag sugen och gör så här, blir gnällig. Familjeliv.se
    (Inte denna tråden och TS som är provocerande, folk på nätet i allmänhet ÄR det).


    Håller med. Det finns så gott om idioter på FL att om man inte var på dåligt humör innan man loggat in så blir man det garanterat bara några trådar senare... Och då menar jag riktig idioti, inte bara att andra har åsikter som inte passar mina. Såna människor som gör att man måste ha varningsetiketter överallt, t ex köpte en polare skor häromdagen, de hade en lapp på sig att de inte var ätbara..... Suck. Vart är mänskligheten på väg...?
Svar på tråden Antalet vänner på Facebook