• Wed 5 Aug 2020 13:57
    2821 visningar
    15 svar
    15
    2821

    Penis bilder

    Hej,

    För ett tag sedan tittade jag i smyg i min mans mobil och hittade penis bilder på honom. Bilder med kalsongerna på där man ser stånd, en bild på hans penis där han har stånd i sängen utan kalsongerna på och en video i duschen där han onanerar.

    När jag konfronterade honom, så sa han att detta var för hans eget bruk, för att se hur stor den är.

    Sedan dess är jag mycket förvirrad då jag inte vet vad jag ska tro.

    Tar killar bilder på sin penis bara för sig själv? ????

    Vad tror ni om detta?

  • Svar på tråden Penis bilder
  • Wed 5 Aug 2020 14:26
    #1

    Ja väldigt många killar och män gör faktiskt så. Lite egotripp.

    Ungefär som när tjejer tar bild på sina egna bröst och rumpor i spegeln och boostar sig själv.

  • Wed 5 Aug 2020 14:31
    #2
    Fjäril kär skrev 2020-08-05 14:26:21 följande:

    Ja väldigt många killar och män gör faktiskt så. Lite egotripp.

    Ungefär som när tjejer tar bild på sina egna bröst och rumpor i spegeln och boostar sig själv.


    Uppskattar mycket ett svar från en man. Tack????
  • Wed 5 Aug 2020 14:53
    #3

    Låter som en kille under 20 år skulle kunna göra. En vuxen man .. näää.
    Tror han har något fuffens för sig eller porrskadad.

  • Wed 5 Aug 2020 15:00
    #4
    Godisbuske skrev 2020-08-05 14:53:58 följande:

    Låter som en kille under 20 år skulle kunna göra. En vuxen man .. näää.

    Tror han har något fuffens för sig eller porrskadad.


    Ja, han är en vuxen man.

    Jag har tyvärr inget annat att gå på.

    Han vet att allt annat skulle betyda skilsmässa för mig.
  • Anonym (Bapim­)
    Thu 6 Aug 2020 08:35
    #5

    Tror det är osannolikt att bilderna är för eget bruk. Han skickar antagligen bilderna till någon eller så lägger han upp bilder här på FL. Finns ju flera sidor här där män och kvinnor lägger ut bilder på sig själva.

  • Thu 6 Aug 2020 08:37
    #6
    Fjäril kär skrev 2020-08-05 14:26:21 följande:

    Ja väldigt många killar och män gör faktiskt så. Lite egotripp.

    Ungefär som när tjejer tar bild på sina egna bröst och rumpor i spegeln och boostar sig själv.


    Nej, många män gör inte så...
  • Anonym (Andre­as 50+)
    Thu 6 Aug 2020 10:31
    #7
    Jontemyra skrev 2020-08-06 08:37:41 följande:

    Nej, många män gör inte så...


    Jo många män gör faktiskt det. Inte alla. Men många.

    Jag gör det från och till och jag vet att en hel del kompisar gör det eller har gjort det.

    Ser ingen skillnad på såna bilder från bilder som kvinnor tar på sexiga putade läppar och nakna bröst. För vems skull tar kvinnorna dessa bilder? Same same liksom..
  • Thu 6 Aug 2020 22:26
    #8

    Jag kan tycka beteendet är konstigt men har ingen gissning på om bilderna är för eget bruk eller att han skickar dem vidare. Det som jag undrar är: Varför du kollar i hans mobiltelefon? Vad är anledningen? Är det något han gjort tidigare? Otrohet förstör ett förhållande. Men att gå omkring och vara misstänksam och ha tillitsproblem förstör också förhållandet. Grundpelare i ett förhållande behöver ju vara kärlek, respekt, tillit, kommunikation och ärlighet etc.

  • Wed 19 Aug 2020 09:14
    #9

    Helt klart inte ett naturligt beteende.
    Har han dålig självkänsla? Har ni ett bra förhållande?

     

  • Mon 7 Sep 2020 17:15
    #10
    eriknilsson1987 skrev 2020-08-19 09:14:09 följande:

    Helt klart inte ett naturligt beteende.

    Har han dålig självkänsla? Har ni ett bra förhållande?

     


    Vi har ett bra förhållande, men han har varit konstig tidigare, skrev till många tjejer på sociala medier etc. Därför kollade jag i hans mobil nu, då jag har problem med tillit..

    Hittade inga sms med andra men däremot dessa bilder och en video clip och fått panik.

    Han är en mycket snygg man, men behövde bekräftelse innan.

    Om han fortfarande gör det, har jag ingen aning.
  • Wed 9 Sep 2020 19:49
    #11
    melissa85 skrev 2020-09-07 17:15:05 följande:
    Vi har ett bra förhållande, men han har varit konstig tidigare, skrev till många tjejer på sociala medier etc. Därför kollade jag i hans mobil nu, då jag har problem med tillit..

    Hittade inga sms med andra men däremot dessa bilder och en video clip och fått panik.

    Han är en mycket snygg man, men behövde bekräftelse innan.

    Om han fortfarande gör det, har jag ingen aning.
    Det låter som att han söker bekräftelse fortf :(.
    Har ni ett bra förhållande för övrigt?
    Bekräftar han dig? 
  • Thu 10 Sep 2020 07:00
    #12
    eriknilsson1987 skrev 2020-09-09 19:49:16 följande:

    Det låter som att han söker bekräftelse fortf :(.

    Har ni ett bra förhållande för övrigt?

    Bekräftar han dig? 


    Mycket bra förhållande för övrigt, och ja, han bekräftar mig hela tiden typ..
  • Fri 11 Sep 2020 22:36
    #13
    melissa85 skrev 2020-09-10 07:00:32 följande:
    Mycket bra förhållande för övrigt, och ja, han bekräftar mig hela tiden typ..
    Mycket märkligt. Hoppas det kommer fixa sig. Att du kan känna dig trygg i ert förhållande. Annars är det nog bra du som kan göra något åt det.
  • Thu 14 Dec 2023 18:06
    #14
    -1

    Ja, det är inte ovanligt. Jag har tagit många foton på organet från olika vinklar. Tycker det är intressant att se hur man ser ut där nere.

    Du behöver nog inte dra några förhastade slutsatser om att han skickar "dickpics" eller så.

    Kram

  • Anonym (Finke­lbraü)
    Thu 14 Dec 2023 18:23
    #15

    Kanske gör karriär på onlyfans? Skämt åsido, men om ni har det bra i övrigt varför leta problem där det kanske inte finns några?
    Om han skickar till andra så borde ju konversationen finnas isf om han inte tar bort direkt.
    Hur reagerade han när du berättade?

Svar på tråden Penis bilder