• Anonym (Anony­m kille)
    Wed 5 Aug 2020 17:05
    5173 visningar
    38 svar
    38
    5173

    Hur lägger man fram att man köpt en buttplug till sin flickvän?

    Klickade hem en buttplug förra helgen när man var lite salongsberusad och pilsk. Idag dök den upp i brevlådan. En lila variant med en liten diamant på, rätt snygg i mitt tycke.

    Hur lägger jag fram för henne att jag köpt den och när? Innan vi ligger i sängen eller plockar man fram den där och då?

    Killar, hur hade ni gjort?

    Tjejer, hur hade ni önskat att er kille gjorde?

  • Svar på tråden Hur lägger man fram att man köpt en buttplug till sin flickvän?
  • Wed 5 Aug 2020 17:26
    #1
    +1

    Köp en gosedjursstork, tag en scarf och bind så du får en bärsele till storken. Kleta fast ena änden (den smala) av bärselen i näbben och lägg buttpluggen i bärselen. Ställ storken på hennes nattduksbord och gör en ring av några gamla skabbiga värmeljus runt. Tänd på och kvällen är räddad!

    Eventuellt kan gosedjursstorken behöva ett enklare exoskelett av ståltråd för att kunna hålla sig upprätt men det fixar du snabbt om du är lite händig. Det gjorde jag i alla fal.

  • Anonym (What)
    Wed 5 Aug 2020 17:37
    #2

    Har ni pratat om det innan? Har hon uttryckt nått intresse av att vilja ha en eller prova? Annars är du helt fel ute.

  • Anonym (F)
    Wed 5 Aug 2020 17:59
    #3

    Följer.

  • Anonym (A)
    Wed 5 Aug 2020 18:04
    #4

    Vem av er ska använda den?

  • Anonym (Anony­m kille) Trådstartaren
    Wed 5 Aug 2020 18:34
    #5
    Anonym (A) skrev 2020-08-05 18:04:11 följande:

    Vem av er ska använda den?


    Initialt var tanken att hon skulle använda den. Men jag är inte helt emot tanken att även jag ska använda den om det var det du tänkte.
  • Anonym (Mimmi­)
    Wed 5 Aug 2020 18:36
    #6
    +2

    Jag hade blivit förbannad om min sambo köpt något sånt och förutsatt att jag skulle använda den.
    Inte en chans i helvetet att jag skulle ha sånt skit i röven. Den enda skit som passerar där är den som ska ut. Det är förresten det enda som öht har med min röv att göra. Att skita.

  • Anonym (ooo)
    Wed 5 Aug 2020 18:42
    #7

    Hade du kollat innan om hon vill ha en?

    Om inte, kan du väl ta fram den när ni är i sängen och säga att du tänkte testa själv, Märker du att hon kanske skulle vilja testa så kan du ge henne den. Då blir det inte konstigt om hon inte vill, eftersom den var tänkt till dig. 

  • Anonym (Y)
    Wed 5 Aug 2020 19:01
    #8

    Har du kollat om hon vill ha en sån? Själv skulle jag inte vilja ha en buttplugg.

    Men jag skulle inte ha blivit arg , bara sagt , tack men tack.

    Är inte heller intresserad av att se min man använda den.

    Han får såklart använda den , bara han inte förväntar sig att jag finner detta upphetsande.

  • Anonym (Mafal­da)
    Wed 5 Aug 2020 20:39
    #9
    +1
    Aikido skrev 2020-08-05 17:26:49 följande:

    Köp en gosedjursstork, tag en scarf och bind så du får en bärsele till storken. Kleta fast ena änden (den smala) av bärselen i näbben och lägg buttpluggen i bärselen. Ställ storken på hennes nattduksbord och gör en ring av några gamla skabbiga värmeljus runt. Tänd på och kvällen är räddad!

    Eventuellt kan gosedjursstorken behöva ett enklare exoskelett av ståltråd för att kunna hålla sig upprätt men det fixar du snabbt om du är lite händig. Det gjorde jag i alla fal.


    Hade du varit singel hade jag friat till dig direkt och osedd!

    Jag älskar dig Aikido!
  • Anonym (Naugh­ty40)
    Wed 5 Aug 2020 22:17
    #10
    Anonym (Anonym kille) skrev 2020-08-05 18:34:06 följande:

    Initialt var tanken att hon skulle använda den. Men jag är inte helt emot tanken att även jag ska använda den om det var det du tänkte.


    En buttplug med lila diamant, som du tänker använda om tjejen inte vill? Ok, haha... undrar om tjejen går igång på det?
Svar på tråden Hur lägger man fram att man köpt en buttplug till sin flickvän?