• Skogssport

    Könsneutrala namn till en FLICKA!

    I den här omröstningen ska ni rösta på ett namn att ge till en FLICKA!

    Tänk alltså FLICKA när ni röstar.

    (Jag ska skapa en till omröstning med samma namn, där ni får rösta på ett av namnen att ge till en pojke).

    Men i denna omröstning ska ni alltså välja ett av namnet till en FLICKA!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Könsneutrala namn till en FLICKA!
  • Anonym (Eh)

    Varför vill du ha ett könsneutralt namn?

    Men som svar på frågan, inga könsneutrala namn är fina. Alla dessa namn på listan är pojknamn.

  • Skogssport
    Anonym (Eh) skrev 2020-08-06 17:54:01 följande:

    Varför vill du ha ett könsneutralt namn?

    Men som svar på frågan, inga könsneutrala namn är fina. Alla dessa namn på listan är pojknamn.


    Samtliga namn på listan är 100% könsneutrala.
  • Anonym (Siri)
    Anonym (Eh) skrev 2020-08-06 17:54:01 följande:

    Varför vill du ha ett könsneutralt namn?

    Men som svar på frågan, inga könsneutrala namn är fina. Alla dessa namn på listan är pojknamn.


    Varför bryr du dig vilket namn TS vill ha? Om hen ens vill ha något av namnen. Det kanske bara är en trevlig tråd. Som du förstör. Och nej alla namn är köns neutrala.

    Jag röstar på Juno. Lite ovanligt fint och tufft.
  • Anonym (Siri)
    Anonym (Kalle) skrev 2020-08-06 18:50:58 följande:

    Anna eller Lisa.


    Fan va larviga ni är! Skärpning!
  • Anonym (Eh)
    Anonym (Siri) skrev 2020-08-06 18:53:57 följande:

    Varför bryr du dig vilket namn TS vill ha? Om hen ens vill ha något av namnen. Det kanske bara är en trevlig tråd. Som du förstör. Och nej alla namn är köns neutrala.

    Jag röstar på Juno. Lite ovanligt fint och tufft.


    För att TS frågade efter våra åsikter kanske?

    Ja, tänk vad alla som har andra åsikter än dig förstör tråden. Vilken otur att vi inte har samma smak. Du kan nog räkna med att fler kommer "förstöra tråden" då fler graraberat inte har samma smak som dig.
  • Anonym (Nooouelle)

    Lee är knappast ett svenskt namn och Lo låter som ett hundnamn. Känner iaf en hund som heter så.

  • Anonym (.)

    Jag tycker inte att alla namnen är könsneutrala!! Vissa namn är mer killnamn, t.ex Billy! Fint könsneutralt namn är Kim. Charlie är fint oxå, men av någon anledning så känner jag inte att det är könsneutralt i Sverige utan mer i ett engelskspråkig land.

Svar på tråden Könsneutrala namn till en FLICKA!