• Skogss­port
    Thu 6 Aug 2020 20:28
    350 visningar
    9 svar
    9
    350

    Är du man eller kvinna?

    Jag vet att det finns fler kön, men i den här omröstningen finns bara man och kvinna som alternativ.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du man eller kvinna?
  • Skogss­port
    Thu 6 Aug 2020 20:40
    #1

    Puff!

  • Thu 6 Aug 2020 20:50
    #2

    Båda/ingetdera, så jag kan inte rösta


    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Skogss­port
    Thu 6 Aug 2020 20:54
    #3

    Gör en annan omröstning vid ett senare tillfälle.


    Aniiee skrev 2020-08-06 20:50:53 följande:

    Båda/ingetdera, så jag kan inte rösta


  • Skogss­port
    Thu 6 Aug 2020 21:01
    #4

    www.familjeliv.se/forum/thread/80570312-hanhonhenden-en-fraga-om-konstillhorighet-med-fler-alternativ


    Aniiee skrev 2020-08-06 20:50:53 följande:

    Båda/ingetdera, så jag kan inte rösta


  • Thu 6 Aug 2020 21:14
    #5

    Flashback domineras huvudsakligen av män och familjeliv.se huvudsakligen av kvinnor, det kan man se också på vilka ämnen som dyker upp mest på dessa två forum. Flashblack utgörs mest av diskussioner om brott, invandring, politik och teknik, och dessa tenderar vara oftast grova, familjeliv däremot handlar mycket om relationer, barn och lite mjukare diskussioner om politik(inga extrema ideologier) , och tonen här på familjeliv brukar vara mera pk, då kvinnor inte uttalar sig lika grovt som männen.

  • Skogss­port
    Thu 6 Aug 2020 21:18
    #6

    Tack för analys och rapport! Jag hade verkligen iiiiiingen aaaaaning!

    Bröllopstorget; analyserat den sidan än? Analysera mera och skicka alla rapporter till mig.


    BOIwanka skrev 2020-08-06 21:14:49 följande:

    Flashback domineras huvudsakligen av män och familjeliv.se huvudsakligen av kvinnor, det kan man se också på vilka ämnen som dyker upp mest på dessa två forum. Flashblack utgörs mest av diskussioner om brott, invandring, politik och teknik, och dessa tenderar vara oftast grova, familjeliv däremot handlar mycket om relationer, barn och lite mjukare diskussioner om politik(inga extrema ideologier) , och tonen här på familjeliv brukar vara mera pk, då kvinnor inte uttalar sig lika grovt som männen.


  • Thu 6 Aug 2020 21:27
    #7
    +1

    Nej det finns inte fler kön än två. Antingen föds man som tjej eller kille, man kan inte hitta på nya kön.

  • Skogss­port
    Thu 6 Aug 2020 21:30
    #8

    Rent biologiskt finns det åtta kön. Men iom att kön endast baseras på yttre attribut, så finns det bara tre allmänt erkända (snopp, snippa, hermafrodit).

    Men kön sitter biologiskt - kemiskt i kroppen, så enligt beioogier och kemister så finns det åtta kön.

    Enligt queera finns det obegränsat antal - eller inga alls.


    Godisbuske skrev 2020-08-06 21:27:00 följande:

    Nej det finns inte fler kön än två. Antingen föds man som tjej eller kille, man kan inte hitta på nya kön.


  • Skogss­port
    Thu 6 Aug 2020 21:30
    #9

    *biologer


    Skogssport skrev 2020-08-06 21:30:21 följande:

    Rent biologiskt finns det åtta kön. Men iom att kön endast baseras på yttre attribut, så finns det bara tre allmänt erkända (snopp, snippa, hermafrodit).

    Men kön sitter biologiskt - kemiskt i kroppen, så enligt beioogier och kemister så finns det åtta kön.

    Enligt queera finns det obegränsat antal - eller inga alls.


Svar på tråden Är du man eller kvinna?