• Litentuff

    RFSU spökstreck???

    Tog detta imorse, kollade av efter fem minuter och två streck syntes. Tog ett CB early, såg inget. RFSU ser jag fortfarande svagt på, har bleknat mer och mer under dagen. CB ser jag också svagt på nu??? Ska testa imorgon bitti igen. Hur stor tillförlitlighet är det?? Kvaliten på bilderna är dock asdåliga, men det syns mer i telefonen/irl. Tagna med samma urin.



    RFSU Inom tiden



    CB inom tiden



    Båda efter några timmar

  • Svar på tråden RFSU spökstreck???
  • Alexandra93

    Har varit med om spök på dem ja, tycker att det borde visat sig på clearblue imed att den är känsligare. Såhär såg mitt clearblue ut på eftermiddagen när jag fick svagt på RFSU samma morgon.

  • Litentuff

    Idag såg det ut såhär så antingen var det spök eller så var det något som inte ville stanna. CB visar pos idag

  • Ssandra

    Jag har precis startat en grupp på Facebook för oss som försöker bli gravida! Skicka pm till mig och skriv namn och efternamn samt hur din profilbild ser ut på Facebook så lägger jag till dig :) Hemlig grupp såklart! Ingen kan se förutom de jag bjuder in

  • Jensan88
    Ssandra skrev 2020-08-09 13:44:14 följande:

    Jag har precis startat en grupp på Facebook för oss som försöker bli gravida! Skicka pm till mig och skriv namn och efternamn samt hur din profilbild ser ut på Facebook så lägger jag till dig :) Hemlig grupp såklart! Ingen kan se förutom de jag bjuder in


    Det finns redan en aktiv fb-grupp. Haka på oss :)

    Ni andra som vill vara med skicka meddelande till mig så fixar jag in er i vårt mysiga gäng. :)
  • ellenmy

    Hej, ny i tråden! Är på ägglossning +8, är det positivt eller spökstreck? Fått missfall senaste gångerna så vågar verkligen inte hoppas på för mycket?

  • Anonym (Hmm)

    Kan det här vara något eller är det spökstreck? Skäms


    ÄL +10 eller 11 så känns väl väldigt svagt om det skulle vara något. Man ser lite sämre på bilderna än i verkligheten. Tog ett test ÄL +8-9 och det var helt blankt.


  • cutepenguin
    Anonym (Hmm) skrev 2023-10-27 09:47:56 följande:

    Kan det här vara något eller är det spökstreck? Skäms


    ÄL +10 eller 11 så känns väl väldigt svagt om det skulle vara något. Man ser lite sämre på bilderna än i verkligheten. Tog ett test ÄL +8-9 och det var helt blankt.


     


     


    Positivt! 🥰 Eftersom du bara är på ÄL+10 eller 11 är det oftast inte starkare än sådär.

Svar på tråden RFSU spökstreck???