• Virrepannamamma

    Avtänd på små kukar

    Jag dejtade en kille och när vi skulle ha sex så hade han väldigt liten och smal kuk jag blev rätt besviken men låtsas som inget och det kändes knappt nåt när han kom in i mig sen tappade jag intresset för honom efter en helg och det kändes inte bra i hjärtat heller han frågade om vi inte kunde ses igen jag fick vänligt säga att jag inte var intresserad längre det inte klickade för mig och nu är jag bara rädd att träffa nån som även har liten kuk är jag löjlig ? Hur kan man se om nån har smal liten kuk är det kroppsbyggnaden ? Känner mig verkligen hemsk som känner så det klickade inte heller och han var väldigt på mig det hela kändes bara så fel sen.

  • Svar på tråden Avtänd på små kukar
  • Anonym (@)

    Varit med om "för liten" en gång, liksom dig kände jag inget och den var inte större än ett normalt barns i ca 10 års åldern. Killen härstammade från italiensk familj och utgår från att det överlag är mindre storlekar åt det sydligare hållet. Var äcen med en spanjor som jag ansåg vara godtagbar men på gränsen, låg i bland de minsta. Fick sedan frågan från hans spanjor kompis om jag tyckte den var stor, för han hade hört från andra att han drog runt med en stor version. Drog slutsatsen att många spanjorer säkert har avsevärt mindre än hon om generellt, likt den italienska en gång tidigare. Så härkomst beror det nog lite på, framför om de är långa eller korta osv.

    Vi pratar alltså extremt små nu, så det blir ett riktigt problem. Den jag lever lyckligt med ligger långt från den största på skalan och det spelar absolut ingen roll. Den är perfekt för att han är perfekt för mig.

    Man får kyssa sina grodor för att vara helt säkert och hitta den rätte.

    Lycka till.

  • Anonym (C)

    Ni får gärna tycka jag är hemsk men de 2 ggr jag råkat ut för en liten kuk har jag avbrutit så fort jag fick se den. All lust bara försvann.

  • Anonym (Kåt tjej)

    Har träffat några killar med en väldigt liten kuk. Kändes som ett lillfinger typ....
    Det gav mig absolut ingenting.
    Nu har jag en underbar älskare med en megastor kuk och vi har underbart sex!

  • Virrepannamamma

    Ja ingen trevlig överraskning när han drog ner byxan och han är halv grek. Han är ganska liten och smal. Sen undrar jag hur ziggenare är normalt i kuk storlek för jag gillar en halv ziggenare men vågar inte bli besviken igen.

  • Anonym (naturens orättvisor)

    När jag läser den här tråden förstår jag verkligen lidandet hos de män som dessvärre utrustats med en mindre kuk!

    Så mycket av den sexuella kraften ligger i mannens självkänsla och att han är bekväm med sin kropp och att han kan förmedla manlighet till en kvinna.
    Nu sitter ju inte all manlighet i kuken, långt ifrån, men den sitter i en mans sätt att föra sig, hans upplevelse av sig själv och sin sexuella identitet, begärlighet osv.

    Själv har jag bara råkat ut före ett par, tre stycken med mindre kukar, och aldrig hos någon jag blivit kär i eller inlett nåt längre förhållande med.

    Jag kan känna mig nervös för att råka ut för det när jag träffar någon ny man.
    Tänk om min besvikelse på något sätt ska få mannen att känna sig mindre värd eller oduglig!

    Allt hänger ju inte på storleken, huruvida jag får känslor eller känner mig dragen till mannen, men jag blir klart mer upphetsad om den är något större, dock inte storstor för det gör mest ont och ställer till det.

    De män som haft större har varit väl medvetna om sin storlek och varit väldigt stolta över sina organ, vilket har smittat av sig på sexet och min åtrå för dem.

    De bästa älskarna har dock haft högst medel och varit ganska ordinära, men haft väldigt bra teknik och känsla, mycket viktigare än stor kuk!

  • Anonym (erkänner)

    Ska jag vara helt ärlig så är min nuvarande killes kuk en stor anledning till varför jag är ihop med honom. Jag har träffat alltför många killar med små eller konstiga kukar för att vilja ta den risken igen, det ger så mycket glädje och tillfredsställelse med en riktigt bra kuk. Min kille har så klart många andra bra kvaliteter också men jag kommer tänka mig noga för om jag någon gång vill göra slut! 

  • Anonym (Kräsna ni är då.)

    Vad kräsna ni är då. Den bästa sexupplevelsen jag haft var en trekant med två småkukade män. Två små kukar är mycket bättre än en stor. Två stora kukar är för mycket.

  • Anonym (Malte)
    Virrepannamamma skrev 2020-08-09 00:22:57 följande:

    Jag dejtade en kille och när vi skulle ha sex så hade han väldigt liten och smal kuk jag blev rätt besviken men låtsas som inget och det kändes knappt nåt när han kom in i mig sen tappade jag intresset för honom efter en helg och det kändes inte bra i hjärtat heller han frågade om vi inte kunde ses igen jag fick vänligt säga att jag inte var intresserad längre det inte klickade för mig och nu är jag bara rädd att träffa nån som även har liten kuk är jag löjlig ? Hur kan man se om nån har smal liten kuk är det kroppsbyggnaden ? Känner mig verkligen hemsk som känner så det klickade inte heller och han var väldigt på mig det hela kändes bara så fel sen.


    Kan det bero på att du har en väldigt slapp och uttänjd fitta efter förlossningen? Skrattande
  • Anonym (Malte)
    Anonym (Kåt tjej) skrev 2020-08-09 07:23:29 följande:

    Har träffat några killar med en väldigt liten kuk. Kändes som ett lillfinger typ....
    Det gav mig absolut ingenting.
    Nu har jag en underbar älskare med en megastor kuk och vi har underbart sex!


    Och jag har träffat tjejer med väldigt slappa fittor, eller tjejer... det var en tjej. Kan säga att jag skulle föredra att runka alla dagar i veckan framför att ha samlag med en sådan. Sett till stimuli får jag ut mycket mer av det.

    Om du inte kände något så kan det ju bero på det?
    Och nu funkar sexet som det ska eftersom den du har nu har en (megastor) kuk? 

    Tjejens anatomi ät minst lika viktig, vill bara nämna det.  
  • Anonym (Kräsna ni är då.)
    Anonym (Malte) skrev 2020-08-09 15:45:03 följande:
    Och jag har träffat tjejer med väldigt slappa fittor, eller tjejer... det var en tjej. Kan säga att jag skulle föredra att runka alla dagar i veckan framför att ha samlag med en sådan. Sett till stimuli får jag ut mycket mer av det.

    Om du inte kände något så kan det ju bero på det?
    Och nu funkar sexet som det ska eftersom den du har nu har en (megastor) kuk? 

    Tjejens anatomi ät minst lika viktig, vill bara nämna det.  
    En till kräsen, fast på ett annat sätt. Du är väl medveten om att kvinnor även är utrustade med anal?
Svar på tråden Avtänd på små kukar