• Rooney

    Tänker på porr när vi har sex

    Jag vänder mig till er både för att be om råd, och för att ta reda på om någon känner igen sig.

    Jag (f23) har varit ihop med min kille i snart tre år och vi har en bra relation. Det senaste året har dock min kropp blivit allt segare att komma igång när vi har sex. Faktum är att det går så trögt att jag istället tänker på porr jag sett (innan förhållandet, har inget intresse för det nu) för att bli kåt. Så medan vi har sex har jag tankarna på annat håll. 

    Har försökt att vara mer närvarande och enbart tillåta mig att vara i nuet när vi har sex. Det resulterar i att jag inte blir tillräckligt kåt för att det ska bli skönt. Är med andra ord inne i en ond cirkel som jag måste bryta på något vis. 

    Snälla hjälp mig ? har ni varit med om något liknande? Har ni några tips för hur det kan bli bättre? 

  • Svar på tråden Tänker på porr när vi har sex
  • Anonym (Glenn Medeiros)
    Rooney skrev 2020-08-09 22:52:00 följande:

      
    Har försökt att vara mer närvarande och enbart tillåta mig att vara i nuet när vi har sex. Det resulterar i att jag inte blir tillräckligt kåt för att det ska bli skönt.


    Du har en massa krav på hur det ska va, och det är det som gör att det låser sig för dig. Vet människor som är i jättebra förhållanden, men som inte ha sex utan att tänka på någon väldigt speciell fantasi. Om du blir kåt av att tänka på porr, så vad är problemet med det? Var glad över att du kan bli kåt över huvud taget. Ingen ser vad du tänker på.


  • Anonym (Nyponsoppa)

    Vi kan inte hjälpa dig i alla trådar du skapar... ta din medicin nu...

Svar på tråden Tänker på porr när vi har sex