• Saffran 3

    Ska jag lämna relationen lr vara kvar

    Jag har en tjejkompis som varit mig väldigt nära i snart 2år och för cirka 4 månader sedan började vi ha sex på hennes initiativ. Jag gillar verkligen henne och tycker att vi ska bli tsm på riktigt nu och inte dölja det för någon även dem i vår vänskapskrets som står oss alla nära. Men hon vill fortsätta ta det lugnt och inte typ inte hålla hand ute, har många sådana exempel. Vi sover typ vare kväll och gillar att vara med varandra. Dock känner jag mig maktlös nu när jag vill ta andra steget i relationen och hon vill ha det som vi nu har det nu dvs nästan hemligt. I mina tidigare relationer har 3 månaders dejtande inneburit ett förhållande där man är nykära och nästan bara vill hänga med varandra.


     


    Är en rätt känslig kille och har förklarat detta för henne samtidigt som jag inte vill stressa henne men hon lyssnar inte på det utan kör sitt race vilket också är fine men på nått sett är det väl ett beslut som skall tas tsm? Jag upplever att jag inte får tillräckligt med kärlek?..


     


    Dock har mina 3 längre relationer skadat mig där jag varit upphöjd i skyarna av mina olika sambo vilket givetvis gör detta att jag inte känner mig uppskattad. Nu är det om det bara är jag som gör det lilla extra. Samtidigt skickar hon hur hon är sugen på varannan dag.


     


    Vad ska jag göra? Det känns jobbigt att inte få tillbaka det jag ger samtidigt som jag känner mig som en gnällspik!

  • Svar på tråden Ska jag lämna relationen lr vara kvar
  • Drottningen1970

    Fast ni har ju redan en väldigt tajt och långvarig relation, som ni nu adderat sex till så vad fattas? Är det, det att du vill att ni ska deklarera för omgivningen att ni officiellt är ett par som är grejen?

Svar på tråden Ska jag lämna relationen lr vara kvar