• Lione81

    Trådarna uppdaterar sig

    Är det fler än jag som har liknande problem?

    Klickar jag på en tråd och scrollar ner, så uppdateras tråden sig själv typ. Den studsar högst upp igen. Då behöver jag scrolla mer igen.

    Vid vissa reklambilder så glider tråden upp el uppdaterar sig. Väldigt frustrerande....

    Jag blir utloggade automatiskt varannan vecka!

    Någon mer med liknande problem. Nu använder jag bara mobilen till FL

  • Svar på tråden Trådarna uppdaterar sig
  • Drottningen1970

    Ja det har hållit på så typ senaste veckan. Sajten blir bara märkligare och märkligare.

    Och konstigast av allt är att man plötsligt inte kan skriva mellanslag hela tiden.

  • MsFry

    Japp, samma problem här. Just det där med annonser som öppnas och stängs så att sidan flyttas och man helt plötsligt hamnar någon annanstans än där man läste är så galet irriterande. Hur tänker man när man kodar in sådant? Antagligen att användarna är mindre viktiga än annonserna. Vilket är superkorkat eftersom annonsörerna antagligen betalar för att nå användarna. Fixa nu!

  • MsFry
    Drottningen1970 skrev 2020-08-16 09:56:07 följande:

    Upplever att problemet är värst där leovegasreklamen dyker upp.


    Japp, den och nu Viaplay. Misstänker att det är en illasinnad plan för att få folk att klicka på annonsen. Har själv nu råkat klicka in mig på leovegas ungefär 100 ggr när jag i själva verket tänkt öppna en tråd (dvs använda forumets huvudsyfte). Blir helt vansinnig.
  • Ms Antrop

    Känns igen.

    Reklamannonser som poppar upp hela tiden och trådar som hoppar. Reklamklipp som körs igång på högsta volym osv

  • Lione81

    Då är det inte bara hos mig, tur. Något annat jag stör mig på. Jag loggas ut automatiskt efter typ 2v, har hänt väldigt ofta.

    Annonserna är irriterande. Läser ett inlägg under en annons. Vipps, så flyttas jag upppt.

Svar på tråden Trådarna uppdaterar sig