• Wed 12 Aug 2020 12:29
    390 visningar
    2 svar
    2
    390

    Gått ett år och jag tänker fortfarande på honom

    Hej allihopa, kanske lagt denna tråden helt fel men ni får gärna rätta mig isåfall.

    För ca 1 år sen, förra sommaren träffade jag en kille i båstad. Han bor i Stockholm på heltid förutom somrarna. Vi lärde känna varandra genom gemensamma vänner och han började flörta med mig. Det ena ledde till de andra och vi hade en kort romans och avslutade de hela med sex. Dagen efter tappade vi iprincip kontakten eftersom vi båda skulle åka hem (ja bor i södra sverige på heltid. Vi skulle setts denna sommaren men de blev de inget av pga jobb på olika tider osv men då vi haft gemensamma vänner har jag umgåtts med dom och tydligen har han pratat väldigt mycket om mig med dem o de ger mej som hopp att de kanske ändå kan bli nåt. Sen vår korta romans har jag känt ingen duger tillräckligt o alltid valt killar som påminner om honom och de gör ont i mej att jag har så svårt att komma över honom. Förstår verkligen inte hur ja kunde fastna så. Som pricken över i:et har han sagt att de kanske hade kunnat bli nåt mellan oss o de är tillräckligt för mej o ge upp allt o vänta. Lixom ska jag behöva vänta ett år till tills nästa sommar o hoppas allt löser sig eller ska ja försöka släppa de. Tacksam för all hjälp ja kan få, kram!

  • Svar på tråden Gått ett år och jag tänker fortfarande på honom
  • Anonym (jag)
    Wed 12 Aug 2020 12:33
    #1

    Nej du ska absolut inte vänta tills nästa sommar och hoppas på att det blir något då, du ska leva ditt liv. Varför är det så hopplöst att ses, det är ju inte så att ni bor på olika kontinenter resten av året. Någon av er tar en weekendtripp till den andra, det kan väl inte vara omöjligt. OM ni skulle etablera en relation så blir ni ju tvungna att resa om ni ska ses.

    Har ni någon som helst kontakt nu? I så fall, föreslå en weekendträff och ta det från det och se hur det känns.

  • Fri 21 Aug 2020 21:17
    #2

    Men herregud skriv bara till honom om ni ska ses en helg någonstans i Sverige. Är ju inte 80h resväg...

Svar på tråden Gått ett år och jag tänker fortfarande på honom