Vågar du ragga på snygga brudar?
Många män tror att hon är ouppnåeligEn snygg och framgångsrik brud blir inte lika ofta raggad på, av den enkla anledningen att många män tror att de inte har en chans - och försöker därför inte överhuvudtaget.
En snygg och framgångsrik brud blir inte lika ofta raggad på, av den enkla anledningen att många män tror att de inte har en chans - och försöker därför inte överhuvudtaget.
Själv så vågar jag, för jag är tuff.
Om hon är en 10-poängare, har aldrig stoppat mig!
Trodde att många snygga tjejer får komplimanger hela tiden till den grad att det blir jobbigt
Det har jag vågat flera gånger.
Men tyvärr har jag aldrig framgångsrik.
Samma här.
Vi är åtminstone inga fegisar!
Själv så vågar jag, för jag är tuff.
Om hon är en 10-poängare, har aldrig stoppat mig!
Det ligger nog mycket i det där faktiskt.
Vågar knappt ragga på tjejer öht. Jag är inte rädd för ett nej först och främst utan att ha misstolkat signaler fel, bli sedd som skum, sjuk, äcklig.
Verkar finnas så mycket regler, jobb är bra ställen att lära känna varandra men nej, ragga aldrig på jobb. En tycker att gym är helt okej men för andra är det fetnej.
Det är en balansgång jag inte vet hur man går, vad är okej/vad är inte okej? Vad är för mycket/vad är för lite intresse?
Intrycket är att minsta fel går fetbort, inga marginaler att agera inom.
Vågar knappt ragga på tjejer öht. Jag är inte rädd för ett nej först och främst utan att ha misstolkat signaler fel, bli sedd som skum, sjuk, äcklig.
Verkar finnas så mycket regler, jobb är bra ställen att lära känna varandra men nej, ragga aldrig på jobb. En tycker att gym är helt okej men för andra är det fetnej.
Det är en balansgång jag inte vet hur man går, vad är okej/vad är inte okej? Vad är för mycket/vad är för lite intresse?
Intrycket är att minsta fel går fetbort, inga marginaler att agera inom.