• Nyfiken79

Onanera i bilen

Brukar passa på att runka lite ibland när jag kör bil, händer även ibland om det kommer upp en bil bredvid med nyfiken tjej/kvinna i att hon får se mej dra lite ;)

Nån annan man eller kvinna som gör liknande ?

• Svar på tråden Onanera i bilen
  • Anonym (WTF)

Alt 1. Du trollar
    Alt 2. Du är dum på riktigt.

• Xzx

Kan bara hålla med ovanstående talar... Troll eller äcklig och dum i huvudet på riktigt...

• Nyfiken79

Hur menar ni nu ? Om jag sitter i min bil å drar å nån nyfiket vill kolla vad jag gör så är det klart dom får se. Jag är inte snål.

• Anonym (WTF)

Ok, då vet vi att alt 2 är det rätta!

• Anonym (För fan)
    Nyfiken79 skrev 2020-08-12 19:19:07 följande:

Hur menar ni nu ? Om jag sitter i min bil å drar å nån nyfiket vill kolla vad jag gör så är det klart dom får se. Jag är inte snål.

Du tänker att du är en alldeles lysande (och mogen) bilförare när du runkar och kör samtidigt? Fullt fokus och båda händerna på ratten?
  • Nyfiken79
    Anonym (För fan) skrev 2020-08-12 19:31:25 följande:

Du tänker att du är en alldeles lysande (och mogen) bilförare när du runkar och kör samtidigt? Fullt fokus och båda händerna på ratten?

Man behöver ju inte dra så man tappar kontrollen, finns många som äter, dricker, sminkar mm mm så att dra lite i kuken behöver inte betyda att man tappar kontrollen över tid och rum mer än såna som håller på med såna saker
  • Anonym (WTF)

De är alltså precis som du dumma på riktigt och har inget i trafiken att göra.
    Att du ens försöker argumentera om saken är ju snarare bevis på att du inte har varken i trafiken eller på olika forum att göra.
    Kan du inte behärska dig ute - stanna hemma och dra i snodden på heltid!

• Hemlig 1978

Jag tycker inte att det är så farligt, om man tar det lite försiktigt. Att få orgasm när man kör är nog inte så lyckat dock...

Visa upp mig skulle jag inte göra, vill inte riskera att någon ser som inte vill se. Men visst tänder jag på tanken. Skulle hemskt gärna runka inför någon tjej eller kvinna som ville titta...

• Anonym (Man 44)

Fattar du inte att det du gör kan vara sexuellt ofredande! Fattar du inte att kvinnor inte påtvingat vill se nån som runkar!

Det är riktigt sjukt att såna som dig tror att kvinnor tänder på det! Det är ju för fan bara äckligt! Såna som dig tycker att det är helt okej att att påtvinga kvinnor era sjuka beteenden!

Hur fan kan du tro att kvinnor vill se ett äckel sitta och runka ..

Hade min dotter kommit hem och berättat att hon hade sett en som dig...du fattar nog själv vad som skulle ha hänt!

Svar på tråden Onanera i bilen