Känner mig inte åtrådd
Jag har varit med min sambo i snart tre år. Jag älskar honom mer än något annat och vet att det är han jag vill bli gammal med.
Problemet är att jag inte känner mig åtrådd av honom.
Jag vet man inte ska göra det men jag jämför sexlivet lite med mitt ex.
T ex, Vi låg alltid nakna i sängen och tog på varann och kysstes men med min "nya" känner jag mig obekväm att ligga helt naken, för han gör aldrig det fast jag har föreslagit det, men vill han inte så vill han inte och det är inget jag ska tvinga honom till.
Jag frågade honom om han brukade skicka bilder (lättklädda) när han var med sina ex men det har han aldrig gjort för det är inget han sysslar med. Jag och mitt ex skickade ofta bilder och han sa ofta hur mållös han blev för att han tyckte att jag var så vacker, han fick mig att bli bekväm med min kropp. Med min nya känner jag mig obekväm och vågar knappt byta om framför honom.
I början av ett förhållande så brukar man ju vara så inne i varann att man kan ha sex där och då. Vi hade aldrig den perioden.
Det är mer än så men jag vill inte lägga ut allt här. Min poäng med den här texten är att det börjar tära på mig, jag börjar känna mig ful. Jag längtar efter passion????