Är det omöjligt för mig att hitta en tjej?
Jag börjar tro att det är omöjligt för mig att hitta en tjej. Ska försöka beskriva mig själv.
Jag är 33 år gammal (svensk och vit) och är ca 168 cm lång och har aldrig haft en partner. Jag har en del intressen som hockey och lite politik och jobbar inom IT-branschen. När jag var 20-25 så var jag mycket bland folk och hemmafester och allt sådant men jag fick höra att jag var lite för lugn av mig (en tjejkompis berättade vad hennes kompisar sa) och när jag var på fest och blev onykter så blev jag "för på" så det fungerade inte då heller.
Det värsta av allt är att jag också ser mycket yngre ut än min riktiga ålder. Ni ska bara veta vilka miner personalen i kassa på Systembolaget gett mig. Jag har försökt att träffa tjejer via nätet i tio år utan framgång egentligen förutom för faktiskt 10 år sedan när jag träffade en tjej jag förlorade oskulden med, sedan dess har det inte hänt något.
Kompisar har flyttat och skaffat barn och så och nu är jag ensam kvar och har ingenting. Har senaste tiden haft självmordstankar där jag blundat och föreställt mig att jag hänger mig själv i taket och det verkar inte bli bättre.
Jag vet inte vart jag ska leta längre. Har en sådan enorm lust att bara få lite beröring, tänk en kram. Att få känna att någon tycker om mig. Iallafall en i världen.
Vad fan ska jag göra Familjeliv?