• Jagarjordgubbar97

    Hjälp!!!!!!! Har panik



    Någon som vet varför mitt barn ser mindre ut på mina ultraljudsbilder än andras jag sett?

    Är i vecka 12 men tycker barnet ser jätte liten ut? Typ att man inte kan se ben & armar lika tydligt som deras & huvudet ser jätte litet ut... blir så himla orolig, tror ni det är något fel eller bara jag som överreagerar?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-08-14 01:20
    Glömde skriva- var på en privat klink då de ej görs ultraljud förens i vecka 19 där jag bor. Hon sa att allting såg jätte bra ut, men blir orolig ändå. Jag har klumpfot också så är jätte nervös för att han/hon också ska få de då det här är mitt första barn & mina barn e de sista jag önskar ont!! :(
  • Svar på tråden Hjälp!!!!!!! Har panik
  • Johanna1986

    De beror på hur långt från de tar bilden sant vilken utrustning de använt! Inget du behöver oroa dig för! Grattis till pyret:))

  • MeandHim

    Har gjort tidigt v 6-7 tidigare och då såg man ben och armar. Den här gången i v 9 var det bara en svart klump... läkaren brydde sig lixom inte att få till en bra bild. Sen på kub syntes allt jättetydligt och jag fick en jättefin bild :)

  • MeandHim
    Jagarjordgubbar97 skrev 2020-08-14 21:41:58 följande:

    Så jag borde ej va orolig? Kan ja ta de lugnt?


    Nej du kan va lugn!
  • Anonym (R)

    Så såg bilden på mitt första barn i v11+6. Har nu en glad, frisk och fin 3-åring.

Svar på tråden Hjälp!!!!!!! Har panik