• MammaMu89

    Blir inte klok på kroppen just nu... Symtom på grav men feber och ingen sjukkänsla

    Som rubriken lyder blir jag snart galen på kroppen haha.

    Jag har en massa symtom som att de skulle vara en graviditet ( haft ish lika på alla graviditeter)

    Mår illa till å från, hemsk halsbränna, molandevärk i mensmagen och ryggen, känns som att jag lagt på mig flera kilo. Lite små seg.

    Och sen mitt i allt ihop så har jag feber, som bara existerar halva dagarna haha. Igår och i förrgår vakna jag med feber på 38,4 grader och idag vaknade jag utan feber men den kom som ett brev på posten efter 13 tiden. Känner mig inte sjuk alls förutom lite seg.

    Har såklart varit korkad och gjort graviditetstest sjukt tidigt ( 7 dagar efter äl och 8 dagar efter äl.) och igår va de svvaaaaga streck och idag nada ( lägger in bilder) så nojig att bli så ledsen om de inte är något som bakas i magen.

    Men är de fler som fått feber men inte känt sig sjuka i tidig graviditet?

    Här är bilderna på gravtesterna, den som är själv är från idag dom andra från igår

  • Svar på tråden Blir inte klok på kroppen just nu... Symtom på grav men feber och ingen sjukkänsla
Svar på tråden Blir inte klok på kroppen just nu... Symtom på grav men feber och ingen sjukkänsla