• Anonym (Osäker)

    Tinder platsinformation

    Hitta inget forum att lägga detta i.. handlar ju inte direkt om otrohet men har dock en fråga...

    visningar

    Anonym (Anony­m)

    2018-03-04

    Hej!

    Jag dejtar en kille men vi har ej tagit bort Tinder men vi har sagt att vi inte träffar andra, vi är exklusiva.. vi har sagt att vi älskar varandra, börjar bli seriöst sakta men vi har inte bråttom.. vi ses nästan varje helg! jag har loggat in på Tinder för att titta på vårat avstånd vilket jag vet är 41km., vet ej varför, fick bara en konstig känsla. i dagarna har den ändrats i några dagar. Jag har bara loggat in på Tinder hemifrån, är han aktiv på Tinder om avståndet ändras eller ändras det automatiskt när man flyttar sig utan att logga in, om ni förstår vad jag menar.

    Vad kan jag tänka? Känner mig dum som loggade in för nu är jag bara ett frågetecken. Vi pratar o sms varje dag i flera månader

  • Svar på tråden Tinder platsinformation
  • Anonym (Tuppis)

    Vänd på frågan och fråga honom om han kan gissa var du är utan att du loggat in.

  • BombayPizza

    En spontan idé...

    Kolla din platsinformations statistik/logg. Om du ser att tinder har använt gps på tider då du inte varit hemma så vet du att tinder söker gps även när man inte är inloggad.

Svar på tråden Tinder platsinformation