• Anonym (Känner inte igen mig själv....)

    Hans ex=fröken perfekt

    Måste bara skriva av mig om ngt som jag tycker är rätt jobbigt. Har ett nytt förhållande med jättefin man.

    Han har varit singel i tre år, från kvinnan som är mor till hans tre barn. De var ihop i tolv år, Tvivlar inte på att det är helt avslutat även om det kanske kan låta så. känner inte igen mig själv riktigt i mina känslor:. Jag som aldrig är svartsjuk eller liknande, tycker det är så jäkla jobbigt att exet är så otroligt karismatisk och perfekt....

    Vacker som en dag, vältränad....rikt socialt liv, är fantastisk på matlagning....självsäker....

    Jag: har varit oönskad singel länge, lite blyg och bränd och osäker pga det. Hyfsat vältränad också, men lite bred rumpa....fem år äldre än henne, kass i köket, inte min grej riktigt....mer lugn och inte så sprudlande....

    Det har är väl inte direkt ngt jag vill avslöja Och prata om för killen, men ngn som har varit med om samma känslor?

    Hur hanterade ni det?

    Så jobbigt så jag faktiskt funderar på om jag pallar detta....de har ju ändå lite kontakt pga barnen....

Svar på tråden Hans ex=fröken perfekt