• Anonym (Lilla Anna)

    Vilken är din favoritleksak?

    Hej, är nyfiken på som är mest populärt hos er, motivera gärna ! Xxx

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken är din favoritleksak?
  • Anonym (Lilla Anna)

    Jag bara en liten som ser ut som läppstift. Perfekt att ha i handväskan

  • Anonym (....suck)

    ....oh där tog runktomtarna över tråden ..

  • Anonym (Swing for fun)

    En Hitachi Magic Wanda. Ibland som den är och ibland med ett tillbehör som kallas shark head. En elvisp fungerar också och när jag reser är en eltanborste magisk. Reser alltid med två tandborstar, en för tänderna och en för lite annat.

  • Anonym (Tuppis)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2020-08-16 21:52:02 följande:

    En Hitachi Magic Wanda. Ibland som den är och ibland med ett tillbehör som kallas shark head. En elvisp fungerar också och när jag reser är en eltanborste magisk. Reser alltid med två tandborstar, en för tänderna och en för lite annat.


    Lite kul faktiskt för det har slagit mig att ingen gjort något huvud till eltandborsten som passar till just det
  • Acubens

    Dildo och analplugg är helt klart bäst, stimulerar prostatan helt underbart :)

  • Anonym (Sugen)

    Frun har en dildo med sugkopp. Perfekt att sätta mot en dörrpost eller ett valv. Benen går fria på båda sidor om väggen och det går bra att själv justera vinkeln så den tar på rätta stället Cool

  • Anonym (Kalle)

    Vi använder dildo till gemensamma lekar. Min partner är inte jätteroad av vibrationer, inget hon riktigt går igång på. Tryckluftsvibrator skulle jag vilja testa på henne.
    Det är alltid jag som handlar sexleksaker och ser till att det blir lite omväxling i sexlivet.

  • Lahall
    Anonym (....suck) skrev 2020-08-16 21:17:28 följande:

    ....oh där tog runktomtarna över tråden ..


    LOL
  • Hejhjälpmig

    Jag har återupptäckt morötter. Skala till dom och leka med några. Gjorde det mycket när jag fortfarande bodde hemma och inte vågade ha leksaker liggandes.

  • Snutten10
    Anonym (Tuppis) skrev 2020-08-16 22:08:05 följande:

    Lite kul faktiskt för det har slagit mig att ingen gjort något huvud till eltandborsten som passar till just det


    Finns faktiskt det:

    vuxenleksaksbutiken.com/sexleksaker-f%C3%B6r-damer/1116-tingletip-electric-toothbrush-vibrator-879012000000.html
Svar på tråden Vilken är din favoritleksak?