• Anonym (So sorry)

Killen som dissar

Erkänner, jag är killen som kunde blivit älskad av många om jag bara själv tillät det. Men har märkt en grej som jag mår ganska dåligt över..

O det är att de tjejer som jag har dissat, vilket är en del tyvärr.. har alla rasat i vikt inom loppet av några veckor o ibland inom 3 månader.

Har aödrog varit något fel på dom, tvärtom, de är så sjukt snygga och helt fantastiska men jag har inte självförtoendet samt så har jag aldrog haft en enda normal relation till varken familj eller andra förutom ett förhållande som varade i 2 år. Visserligen har vi sporadisk kontakt fortfarande 14 år senare men enbart via messenger då. O en annan tjej (x) eller vad man nu ska kalla det. Har förutom.det i princip ingen kontakt med någon människa alls utöver det.

Men dessa tjejer träffade mig i en fas där jag var populär och hade mycket människor omkring mig så dom förstod/förstår inte depressionen jag bär på o jag är rädd för att göra andra nedstämda då alla verkar leva livet, förutom de som jag har dissat, som verkar krascha rätt hårt in i väggen psykiskt efter mig.

Aldrig varit minening att göra någon ledsen. O visst drömmer jag om en egen familj o ett lyckligt slut på ett rent ut sagt ett extremt tufft liv. Men tror inte jag kommer vara kapabel att fixa det.

Brukar få tankar som att "de har det bättre utan mig" o sen försvinner jag typ.

O det sjuka är mest av allt är att jag har viljat vara med varenda en utav dom. De har alla varit 10/10 i utseende i mina ögon o i många andras. Men ska sanningen fram så känner jag även att jag har en för liten sak mellan benen. En del tjejer har varit vidriga och gått runt och pratat om det till väldigt många utav mina kompisar, även killkompisar som sen kommit och frågat mig om min strlk. Inte så kul direkt. Det har faktiskt förstört några år av mitt liv när jag tänker efter.

Men ändå värst att de fina tjejerna ska behöva må så dåligt utav mig att dom rasar i vikt. :(

Jag har ju viljat va vänner med dom men slutar alltid med att det märks att dom hatar mig till slut. Fast dom svarar alltid om jag skriver, även om det har gått några år sen vi sågs sist.

Vet inte vad jag ville men såg nyss en bild av en av dom tjejerna o fick lite panik. Börjar kännas som att det börjar för mycket/för många nu, även om en är en för mycket redan.

Idag undviker jag ögonkontakt med med alla tjejer/kvinnor som jag inte känner eller tittar bort om jag ser någon betraktar mig mer än en vanlig blick. Orkar inte försöka då jag är rädd för att såra när jag antagligen kommer att "fly" igen.

• Svar på tråden Killen som dissar
  • Anonym (nja)

Det är väl inte säkert att de rasat i vikt pga dig? Många satsar på sig själv, börjar träna eller annat, när de blivit singlar, dels för att de har tid, man börjar kanske umgås mer med kompisarna i stället för killen/tjejen som precis gjorde slut och då kanske man tränar mer eller satsar på någon diet eller så. Du skriver också att alla du känner är från ett par år sedan och då kan mycket skett i deras liv som inte alls har med dig att göra.

Sedan tänkte jag när jag läste: "hur kan du ha sån koll att du vet att "alla" rasade i vikt, och just efter att du dumpade dem, och "vad är "rasa i vikt"? För mig innebär det typ 20 kilo, vad menar du att det betyder?

Beklagar att du insett att det är du själv som stött bort en del tjejer, men det är väl aldrig för sent att ändra på sitt beteende. Stöt inte bort nästa tjej, se vad som händer :) 

• Anonym (Anonym)

Jag tror att du fortfarande är väldigt självupptagen sen den där tiden. Det är klart de har mått dåligt ett kort tag men det är knappast pga dig som de gått ner i vikt. Det skulle i så fall bara ha varit tillfälligt.

Om du betett dig riktigt svinigt borde du kanske kontakta några av dem och be om ursäkt.

• Anonym (Magrutan)
    Anonym (nja) skrev 2020-08-17 05:59:39 följande:

Det är väl inte säkert att de rasat i vikt pga dig? Många satsar på sig själv, börjar träna eller annat, när de blivit singlar, dels för att de har tid, man börjar kanske umgås mer med kompisarna i stället för killen/tjejen som precis gjorde slut och då kanske man tränar mer eller satsar på någon diet eller så. Du skriver också att alla du känner är från ett par år sedan och då kan mycket skett i deras liv som inte alls har med dig att göra.

Sedan tänkte jag när jag läste: "hur kan du ha sån koll att du vet att "alla" rasade i vikt, och just efter att du dumpade dem, och "vad är "rasa i vikt"? För mig innebär det typ 20 kilo, vad menar du att det betyder?

Beklagar att du insett att det är du själv som stött bort en del tjejer, men det är väl aldrig för sent att ändra på sitt beteende. Stöt inte bort nästa tjej, se vad som händer :) 

Såklart att tjejerna tränar mer, de får inte ätstörningar bara för att de blir dissade av random kille.
    Gör väl inget att dissa tjejer? Tjejer dissar killar hela tiden.
    I Sverige är vi jämställda.
  • Anonym (So sorry)
    Anonym (nja) skrev 2020-08-17 05:59:39 följande:

Svårt att förklara djupare. Men de har alla varit normalviktiga med ev +5 kilo. När jag har mött dom/sett dom kort därefter dissandet så ser de ut som anorexia fall. Förutom den sista jag såg bild på igår. Hon kämpade på i några år och reste runt till flera olika länder. Vet inte vad som hände med henne igentligen förutom att jag dissa henne när hon gjorde sig som mest sexigast (har aldrig känt så stark puls o blivit så svettig som jag blev då enbart utav att betrakta) men tacka nej då o att gå in till henne några gånger efteråt. Tror hon träffades av en känsla utav otillräcklighet o gick i depression. Hon slutade le på sina bilder strax efter, ändrade sitt sätt att uttrycka sig på till mer aggressivt under de sociala bilderna efter att jag dissat. Skrev till henne häromdan o fick aldrig nåt svar på hur hon mår nu för tiden, hon va mest kort o frånstötande nu, vilket jag kan förstå. De andra tjejerna vet jag att dom inte började med någon träning då det gick så snabbt med deras viktras att det bara kan ha varit matvägran. Plus att de började umgås med sina mammor igen o åkte på utlands resa med sina mammor och umgick bara med dom o sina systrar, vilket jag förstod var för att dom mådde dåligt. Men visst vid ett av dessa fall så kan jag ha blivit den sista stöten i deras dåliga mående. Allt dom ville, va att ha kärlek o bekräftelse, men jag ville ju va vän med dom först. Men de hade så bråttom i början så det blev fel.

Men har flyttat bort ifrån allt nu o tänkte börja om på nytt, så möter jag någon som jag ev skulle kunna passa med så ska jag följa ditt råd, att se vart det leder.

Tack för ditt inlägg!
  • Anonym (So sorry)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-08-17 07:11:44 följande:

Jag tror att du fortfarande är väldigt självupptagen sen den där tiden. Det är klart de har mått dåligt ett kort tag men det är knappast pga dig som de gått ner i vikt. Det skulle i så fall bara ha varit tillfälligt.

Om du betett dig riktigt svinigt borde du kanske kontakta några av dem och be om ursäkt.

Kan nog med ganska stor säkerhet säga att det berodde på mig. O visst har jag varit självupptagen tidigare..med att försöka överleva o inte begå sj.m. Men så är inte fallet idag. Hur de ser ut idag vet jag inte förutom den jag såg igår. Visst kan det ha varit tillfälligt, säger inte emot det o jag hoppas verkligen att det är så också!!! Skulle bli glad om.dom.gick vidare fort därefter och mår jättebra idag!

Dock kan jag inte komma på att jag skulle ha betett mig svinigt. Bara sårat dom när jag inte har viljat vara "friends with benefits" eller hoppa i säng direkt med dom. Några ggr klarade jag inte hålla den uppe då jag mådde för dåligt för att ha sex. O jag vet att de tog det hårt, riktigt hårt. Fast jag sa att dom va jättevackra o underbara o att felet var mitt o inte deras, att jag inte mått så bra under en period, o att det har varit så innan jag träffade dom o att det handlar inte om dom. O bett om ursäkt.

Förutom till den sista tjejen. Men vet inte vad jag ska säga riktigt? Ursäkta men jag har för liten för dig så det kommer inte funka då jag vet att du gillar stora?
  • smulpaj01

Men åhh herregud... Nej nej nej... INGEN tjej får ätstörningar, går in i depression och rasar i vikt pga att en tillfällig dejt dissar.

Tro mig, du tror ALLDELES för gott om dig själv.

Däremot verkar du behöva hjälp, sök terapi och försök bli frisk och må bättre

• Anonym (So sorry)
    Anonym (Magrutan) skrev 2020-08-17 08:06:15 följande:

Såklart att tjejerna tränar mer, de får inte ätstörningar bara för att de blir dissade av random kille.

Gör väl inget att dissa tjejer? Tjejer dissar killar hela tiden.

I Sverige är vi jämställda.

Helt random har jag inte varit i alla fall. Det har varit kompisar ifrån förskoletiden o sen hängde man en del hos mig förr så jag var inte någon random kvart i 3 ragg. Men då var det mer parallellt med att några av oss hade våra respektive om än tillfälligt o när det tagit slut så har vi mötts av slump osv.

Visst lever vi i ett samhälle som värnar om jämnställdhet, men så kall kan man ju inte vara när man ser hur dåligt andra mår o man vet att man antagligen är en stor del utav att råka sänka deras självförtroende o se deras bilder där dom slutat le osv. Aja, finns inte så mucketer att säga, blev bara lite nere igår då hon var superfin, sexig o tränade men nu ser ut som en med anorexia. :(
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (So sorry) skrev 2020-08-17 10:49:48 följande:
    Kan nog med ganska stor säkerhet säga att det berodde på mig. O visst har jag varit självupptagen tidigare..med att försöka överleva o inte begå sj.m. Men så är inte fallet idag. Hur de ser ut idag vet jag inte förutom den jag såg igår. Visst kan det ha varit tillfälligt, säger inte emot det o jag hoppas verkligen att det är så också!!! Skulle bli glad om.dom.gick vidare fort därefter och mår jättebra idag!

Dock kan jag inte komma på att jag skulle ha betett mig svinigt. Bara sårat dom när jag inte har viljat vara "friends with benefits" eller hoppa i säng direkt med dom. Några ggr klarade jag inte hålla den uppe då jag mådde för dåligt för att ha sex. O jag vet att de tog det hårt, riktigt hårt. Fast jag sa att dom va jättevackra o underbara o att felet var mitt o inte deras, att jag inte mått så bra under en period, o att det har varit så innan jag träffade dom o att det handlar inte om dom. O bett om ursäkt.

Förutom till den sista tjejen. Men vet inte vad jag ska säga riktigt? Ursäkta men jag har för liten för dig så det kommer inte funka då jag vet att du gillar stora?
    It's not you, it's them. Om du knappt ens haft någon inverkan på deras liv fattar jag inte hur du kan tro att du har drivit dem till att "rasa i vikt". Inse att de bara gått vidare, för de flesta var du antagligen inte mer än en blipp på radarn. Ta av dig offerkoftan också när du ändå håller på, och sök terapi.
  • Anonym (So sorry)
    smulpaj01 skrev 2020-08-17 10:59:20 följande:

Men åhh herregud... Nej nej nej... INGEN tjej får ätstörningar, går in i depression och rasar i vikt pga att en tillfällig dejt dissar.

Tro mig, du tror ALLDELES för gott om dig själv.

Däremot verkar du behöva hjälp, sök terapi och försök bli frisk och må bättre

Hat sett upp till dig tidigare. Men litar inte på dig längre efter att du uppmandade till urkundsförfalskning i en annan tråd. Bara för att du kanske aldrig varit med om.att ha mått så dåligt.av att bli dissad så betyder det inte att det gäller ALLA andra tjejer. Summa summarum, du vet inte alltid bäst heöt uppenbart. O fult att dra alla kvinnor över en kam.
  • Anonym (Magrutan)
    Anonym (So sorry) skrev 2020-08-17 11:00:43 följande:
    Helt random har jag inte varit i alla fall. Det har varit kompisar ifrån förskoletiden o sen hängde man en del hos mig förr så jag var inte någon random kvart i 3 ragg. Men då var det mer parallellt med att några av oss hade våra respektive om än tillfälligt o när det tagit slut så har vi mötts av slump osv.

Visst lever vi i ett samhälle som värnar om jämnställdhet, men så kall kan man ju inte vara när man ser hur dåligt andra mår o man vet att man antagligen är en stor del utav att råka sänka deras självförtroende o se deras bilder där dom slutat le osv. Aja, finns inte så mucketer att säga, blev bara lite nere igår då hon var superfin, sexig o tränade men nu ser ut som en med anorexia. :(
    Lösningen: träffa inte tjejer, så fortsätter dom att vara glada och sexiga.
  • smulpaj01
    Anonym (So sorry) skrev 2020-08-17 19:15:21 följande:

Hat sett upp till dig tidigare. Men litar inte på dig längre efter att du uppmandade till urkundsförfalskning i en annan tråd. Bara för att du kanske aldrig varit med om.att ha mått så dåligt.av att bli dissad så betyder det inte att det gäller ALLA andra tjejer. Summa summarum, du vet inte alltid bäst heöt uppenbart. O fult att dra alla kvinnor över en kam.

Va? Vad menar du med det? Vilken tråd? Vad har du läst från mig?
Svar på tråden Killen som dissar