• Mon 17 Aug 2020 18:46
    609 visningar
    0 svar
    0
    609

    Pappans nya låter mig inte prata med mitt ex, sonens pappa.

    Hej,

    Jag har sedan dryga 3år tillbaka haft ett helvete med relationen till min yngstas pappa som bor i belgien. Sonen är 6år.

    Pappans nya tjej är extremt svartsjuk och jag får inte prata med pappan om våran som som bor med mig och min sambo. Flickvännen har ringt mig och krävt att jag tar bort våratnförra FB sida, smsat aggressiva meddelanden att jag inte ska störa dom när Sonen är i belgien och hälsar på. "Vi vill bara ha med Oskar att göra, inte dig". Hon har skrikit och kallat mig en bitch och galen mitt i Stockholm när Sonen skulle träffa pappan. Jag hade bara bett henne sluta att ringa mig. Hon ringer på pappans mobil då jag har blockat henne.

    Exet är ju en extrem toffel och gillar att han får förstärkning av sin tjej. Han har själv gett henne mitt mobilnummer. Han är arg för jag har ensam vårdnad och vi bor i Sverige. Jag lämnade ett kärlekslöst äktenskap i belgien för 5år sen. Han trodde aldrig jag skulle lämna men det gjorde jag trots så många vädjan att prata om våran äktenskap.

    Hur tar jag ställning till flickvännen ? Jag tål inte se henne prata på messenger med Sonen. Hon lämnade senast i somras ett fräckt meddelande där hon påstod att jag har förbjudit sonen att prata med henne. Ej sant.

    Min advokat tycker inte jag ska begränsa besöken med pappan till endast Sverige då jag inte litar på Flickvännen och hur han hela tiden arbetar emot mig och hetsar pappan att behandla mig som absolut skit. Jag är bara en som står mellan pappan och sonen. Låter sjukt och det är det. Orkar inte länge till då detta är trakasserier och hennes mål är att få bort mig.

    / Såå trött på detta ????

Svar på tråden Pappans nya låter mig inte prata med mitt ex, sonens pappa.