• Rosastol

    Hjälp mig!!! Har han varit otrogen?

    Idag när jag och min kille låg i sängen och myste så hittade jag ett blondt hårstrå, såg ut som könshår. På min killes kuk! Och det var mitt på ollonet, vill tillägga att han har absolut inga blonda könshår. Han har väldigt mörkt hår så det kan knappast vara hans. Och det var inte mitt för det första så har jag heller inga blonda könshår och för det andra har vi inte varit intima med varandra på en vecka. När jag frågade honom om detta försökte han först skojja bort det och nu vet jag inte om jag inbillar mig, men det verkade lite på han som han blev smått nervös. Och när han märkte att jag var fundersam så reagera han med att bli arg. Så nu är jag iallafall jätte nojjig att han har varit med en annan tjej. Överdriver jag, kan det finnas en logisk förklaring till detta eller vad tror ni? Hjälp mig snälla.

  • Svar på tråden Hjälp mig!!! Har han varit otrogen?
  • Anonym (sådär)

    1) Klart han knullat någon annan andras hår hamnar inte bara på kuken av sig självt

    2) Om andras hår finns kvar på hans kuk så betyder det att han inte tvättat den och bara det är ju jävligt äckligt.

    Dumpa idioten och skaffa dig en bättre och renligare kille

  • Vanessa89

    Den logiska förklaringen är att han knullat med en tjej/kille som är blond.

Svar på tråden Hjälp mig!!! Har han varit otrogen?