• Mimmiimimmii

    Namn o gratis test kön v 12

    Hej

    efter två pojkar var jag väldigt nyfiken på könet i min mage. Jag fick filma mitt kub o jag lade upp det i strictly nub therory på Facebook. Fick ca 40 gissningar på flicka enligt nub teori. Ville tipsa er om detta. Väntar en liten flicka o vill ha era omdöme på namnen vi väljer på. Alva o Märta

  • Svar på tråden Namn o gratis test kön v 12
  • Anonym (Tess)
    Mimmiimimmii skrev 2020-08-18 12:54:10 följande:

    Hej

    efter två pojkar var jag väldigt nyfiken på könet i min mage. Jag fick filma mitt kub o jag lade upp det i strictly nub therory på Facebook. Fick ca 40 gissningar på flicka enligt nub teori. Ville tipsa er om detta. Väntar en liten flicka o vill ha era omdöme på namnen vi väljer på. Alva o Märta


    Va roligt. Ska testa det när jag har gjort mitt KUB. Gick du med i facebookgruppen och bara postade videon där? :) 


    Alva tycker jag är finast. Vad heter dina två pojkar?

  • Anonym (Eva)

    Jag lade upp en bild från KUB. Fick bara tre gissningar - som var rätt alla tre. Det kostar inget att göra, men det man riskerar att få fel svar.

  • Mimmiimimmii

    De heter Anton o Oscar ????Ja testa, de har rätt i nästan alla fall o särskilt om man gjort kub 12,5 v då ska könet vara utvecklat. Man kan även skicka in till deras proffs och få en bedömning????Tyckte detta var väldigt kul o det är inte bara trams utan fungerar ju verkligen , bara man får rätt bild eller video på själva nuben

Svar på tråden Namn o gratis test kön v 12