• Menslutadå

Present, vilken vibrator?

Hej! Jag och min flickvän har i dagsläget ett distansförhållande och träffas ca 2 gånger per månad. När vi väl ses blir det såklart otroliga mängder sex för att ta igen allt vi missat. Däremellan blir det ju en del solo, men min tjej har jättesvårt att komma på egen hand. Hon tar på sig själv och för gärna in ett par fingrar när vi har lite dirty talk över telefon, men däremot påstår hon att hon aldrig får några orgasmer under tiden vi inte ses. Jag skulle själv gå sönder om jag inte fick komma mer än ett par gånger per månad och därför tänkte jag köpa något som underlättar för henne. Hon har aldrig haft en sexleksak av något slag och har ingen aning om vad som är bra grejer och inte. Därför vänder jag mig till er. Ge mig gärna tips på bästa vibratorn som får henne att komma som aldrig förr på egen hand ???? Gärna något som vi även kan använda tillsammans, kanske som hon kan använda när jag är inne i henne, för att få ännu starkare orgasmer.

Tack för hjälpen ????

• Svar på tråden Present, vilken vibrator?
  • Menslutadå

Såg att det av någon anledning blev en massa frågetecken istället för emojis...

• Martina1970
    Menslutadå skrev 2020-08-19 10:47:56 följande:

Hej! Jag och min flickvän har i dagsläget ett distansförhållande och träffas ca 2 gånger per månad. När vi väl ses blir det såklart otroliga mängder sex för att ta igen allt vi missat. Däremellan blir det ju en del solo, men min tjej har jättesvårt att komma på egen hand. Hon tar på sig själv och för gärna in ett par fingrar när vi har lite dirty talk över telefon, men däremot påstår hon att hon aldrig får några orgasmer under tiden vi inte ses. Jag skulle själv gå sönder om jag inte fick komma mer än ett par gånger per månad och därför tänkte jag köpa något som underlättar för henne. Hon har aldrig haft en sexleksak av något slag och har ingen aning om vad som är bra grejer och inte. Därför vänder jag mig till er. Ge mig gärna tips på bästa vibratorn som får henne att komma som aldrig förr på egen hand ???? Gärna något som vi även kan använda tillsammans, kanske som hon kan använda när jag är inne i henne, för att få ännu starkare orgasmer.

Tack för hjälpen ????

Skulle rekommendera en satisfyer eller womaniser. Till det ett skönt glidmedel. Detta kommer ge henne orgasmer när hon är själv, och ni kan leka med den tillsammans också. Annars tycker jag att ni ska prova er fram tillsammans för att se vilka leksaker ni gillar och går igång på. Marknaden är galet stor och det är svårt att ge råd när ni inte riktigt verkar veta vad ni söker . Mitt tips är därför: testa, lek och ha skönt!

Lycka till!
  • Menslutadå
    Martina1970 skrev 2020-08-19 11:07:02 följande:

Skulle rekommendera en satisfyer eller womaniser. Till det ett skönt glidmedel. Detta kommer ge henne orgasmer när hon är själv, och ni kan leka med den tillsammans också. Annars tycker jag att ni ska prova er fram tillsammans för att se vilka leksaker ni gillar och går igång på. Marknaden är galet stor och det är svårt att ge råd när ni inte riktigt verkar veta vad ni söker . Mitt tips är därför: testa, lek och ha skönt!

Lycka till!

Tack!! :)
  • CitronTulo

Svårt för någon annan att veta om hon inte vet själv tänker jag..
    Köp något inte för avancerat, bara en enkel stav med vibration. När hon testat den så vet hon bättre om hon vill ha något starkare eller som stimulerar på andra ställen eller vis..

• Freyya

Jag instämmer med föregående, en womanizer eller satisfyer, dvs en lufttrycksvibrator, eller en Magic Wand. Storsäljarna bland sexleksaker för kvinnor är inte naturtrogna dildos etc i första hand, utan sådan som ger en sju-jävlarns klitorisstimulans! Dom är roliga att ha med när ni är bägge två också!

Det finns många små behändiga klitorisvibratorer som är snygga och diskreta - och effektiva. Lägg hellre på nån hundralapp till, än gå på det billigaste, det brukar göra en viss skillnad. Om det är plastigt och billigt känns det lite därefter...

Köp nåt sånt och låt henne leka och vänja sig och bli kompis med företeelsen, sen kan du investera i en app-styrd variant - great fun! Det kommer ni att ha mycket roligt med! Tungan uteSkrattande

Glöm inte glidmedel!

Lycka till och ha så kul! Drömmer

• Anonym (Fia)

Är ju jätteindividuellt vad som fungerar. Typen av lufttrycksvibrator som nämns ovan ger mig i princip inget alls, har inga som helst problem att komma i allmänhet och fingrar gör jobbet bra också, men den satisfyer jag köpte ger inte mycket positivt alls, blir mest antingen känns inte alls eller gör ont. För de det fungerar verkar det fungera väldigt bra för dock. 

Sen generellt så verkar billigare sorter av rabbits etc. inte direkt fungera för mig. Har en billig bullet som gör det dock, men tror den är för intensiv för många.

Är det så att hon kommer av penetration när ni är tillsammans? I så fall kanske en kopia av dig är roligast?
    Kommer hon mest av oralt så är säkert lufttrycks varianterna en bra idé.

Jag har även en app kontrollerad som vi haft mycket roligt med, men det vill till att man reagerar starkt på g-punks stimulans tror jag för att den ska fungera helt, för mig fungerar den mest som trevlig uppvärming (blir väldigt våt av den) men den tar det oftast inte hela vägen i sig självt. Lovense Lush 2 heter den. 

Vanlig vibrerande "standarddildo" ger mig inget av vibrationerna, men kan vara kul att leka med utan vibration tillsammans med klitorisstimulans. 

Svar på tråden Present, vilken vibrator?