Är din man dålig i sängen?
Man läser nästan dagligen nya trådar om tjejer som är missnöjda med sina karlar i sängen, så jag startar en liten undersökning.
Ursäkta om jag gjorde "lustiga" alternativ samt ifall jag missade något sådant.
Man läser nästan dagligen nya trådar om tjejer som är missnöjda med sina karlar i sängen, så jag startar en liten undersökning.
Ursäkta om jag gjorde "lustiga" alternativ samt ifall jag missade något sådant.
Min nuvarande sambo är den bästa jag har haft. Helt klart. Fantastiskt skönt sex har vi.
Jag har såklart haft bättre eller sämre lugg men har aldrig träffat på de för egotrippade männen som alla skriver om. Jag har i hela mitt liv sagt vad jag tycker är skönt, har visat, hjälpt till, njutit och haft fantastiskt skönt sex. Jag tror att väldigt många kvinnor tror att män är tankeläsare och ska fixa orgasmer - för det företa, ta reda på vad du njuter av, för det andra - visa, hjälp till etc, för det tredje, slappna av och ha kul.
Nix, det är han inte
Har du vågat säga det till honom?
Vi har varit tillsammans i 13 år och han är absolut den bästa jag haft. Jag har haft MÅNGA partners, använde sex som ett slags självskadebeteende när jag var yngre. Vissa var direkt kassa, en del bra och ett par fantastiska. Men efter 13 år tillsammans vet min man exakt vad jag gillar och var han ska röra mig utan att jag behöver berätta det. Har haft bra sex i tidigare förhållanden också när vi varit tillsammans ett tag, men min man tänder mig på ett helt annat sätt. Jag är helt avslappnad och han får mig att känna mig som den vackraste och sexigaste han någonsin sett. Den känslan är för mig lika viktig som det fysiska.
Han är helt klart den bästa jag någonsin haft.
En fråga som är omöjlig att svara på till 100%
Allt beror ju på stunden.
Jag har haft killar som levererat väääldigt bra och sen gången efter så är det -Jaha, var det inte mer än så?
Dock har jag bästa sexlivet med min man, han ger mig det jag behöver och mer därtill.
Då jag var väldigt ung och oerfaren när det kom till sex och sexuellstimulering när jag träffade exmannen. Hade haft 1 partner innan, men vår kemi stämde inte..
Exmannen såg endast till sin egen orgasm och aldrig min, fick 3 orgasmer med honom på 18 år och om vi ska va rent ärliga så hade jag nog inte ens haft dom om jag inte stimulerar mig själv lite innan. Kan även tillägga att under skilsmässans början så förgrepp han sig på mig och när han var klar, så säger han att det bara var att han ville ha en fitta att knulla...
Men nu har jag funnit en man som älskar mig, min kropp och njuter av att se mig upptäcka min egna sexualitet. Orgasmer kommer på löpande band. Orgasmer via klitoris, g-punkt orgasm, a-punktsorgasm och min älsklings favorit, fontän orgasm! Kan inte få nog av honom och vad han och jag kan göra. Mitt hjärta, säger att jag är vild, kreativ, uppfinningsrik och omtänksam älskare. Så avslappnad som jag är nu när det gäller sex är befriande..
Ny frågeställning; kan man slita ut någon sexuellt??????????
min man är både fantastisk och värdelös i sängen han är underbar lyhörd och uppmärksam under förspelet och jag kan få orgasm flera gånger men så fort han kommer in blir det helt annorlunda. med åren har jag lärt mig härda ut men inte mer än så ens om jag själv detaljstyr varje rörelse.
min man är både fantastisk och värdelös i sängen han är underbar lyhörd och uppmärksam under förspelet och jag kan få orgasm flera gånger men så fort han kommer in blir det helt annorlunda. med åren har jag lärt mig härda ut men inte mer än så ens om jag själv detaljstyr varje rörelse.
Svår fråga.. Jag svarade att han är den bästa alla kategorier. Det stämmer att han varit också. Fått mig att komma som ingen annan gjort. Het, passionerad och bra på det han gjorde. Numera dock är han okej men inte mer. Vill sällan ha sex alls och när det väl händer så vill han bara försöka komma så snabbt som möjligt, vända sig om och sova. Ingen dröm direkt.
Hans teknik är acceptabel. Oftast hänger det på hur sugen jag är. Annars är sex mest för honom(med mitt medgivande). Sex är inte det viktigaste i vårt förhållande.
Hade han varit dålig i sängen hade han inte varit min man längre. Om han ens blivit det.
Tyvärr inge vidare. Kommer för snabbt, aldrig frågat vad jag gillar. Nu har han noll intresse och jag e sugen jämt. Tagit upp det men händer inget så nu tänder jag inte ens på honom. Tänker mkt på detta men lämna en lång relation med tre små barn pga dåligt sex känns själviskt. Samtidigt jobbigt som fan att inte bli tillfredsställd. Hör en del här som skriver om män som blir griniga o sura när det inte får sex. Kan vara säga att det gäller mig som kvinna också. Ni som klagar på att era män tafsar o vill ligga ofta - be carrful what you wish for. Motsatsen är inget vidare heller....