• Soleroi08

Söker bra penispump

Jag har haft en pump som nu har pajat.

Funderade på en penispump som får tryck av vatten, men eftersom jag oftast skulle använda den i sängen/soffan letar jag nu efter en bra vanlig modell.

Har någon här tips på en bra penispump?

• Svar på tråden Söker bra penispump
  • En manlig man

Thickwall i England är riktigt bra. Topkvalitet.

Det viktigaste är att du har en mätare så du inte går för högt i tryck.

• beb3380

Mätaren är till för att man inte ska få för lågt tryck, det är en vacuumpump.

• Anonym (Anon)

Funkar det? Har din penis blivit längre?

• beb3380

Har ingen, om det funkat hade väl alla haft en. Du får nog vara nöjd som du är.

• En manlig man
    beb3380 skrev 2020-08-27 09:33:15 följande:

Mätaren är till för att man inte ska få för lågt tryck, det är en vacuumpump.

Nja, det kan iofs stämma men den viktigaste uppgiften är att hålla koll på trycket så man undviker skada.
  • En manlig man
    Anonym (Anon) skrev 2020-08-27 09:50:52 följande:

Funkar det? Har din penis blivit längre?

Pumpen ger framförsllt ett tillfälligt resultat som är trevligt. Men visst kan man göra kuken större med en pump om man gör det seriöst under lång tid. Min är 2 cm längre än för drygt ett år sen men det är inte från att pumpa. Tjejen undrade i början om kuken blivit större. Hon vet inte om att jag gjort övningar????
  • Anonym (Hope)
    En manlig man skrev 2020-08-28 08:25:01 följande:

Pumpen ger framförsllt ett tillfälligt resultat som är trevligt. Men visst kan man göra kuken större med en pump om man gör det seriöst under lång tid. Min är 2 cm längre än för drygt ett år sen men det är inte från att pumpa. Tjejen undrade i början om kuken blivit större. Hon vet inte om att jag gjort övningar????

Hur många cm var den när du började och hur ofta/länge använde du den?
  • En manlig man
    Anonym (Hope) skrev 2020-08-30 14:43:45 följande:

Hur många cm var den när du började och hur ofta/länge använde du den?

Kuken är numera 18,5 vid bra stånd. 2 cm är stor skillnad.

Min ökning beror inte på pumpen utan det är stretching som givit längdökningen. Pumpen är riktigt kul att använda. Efter 2x10 min är omkretsen betydligt större och håller sig så ett tag. Kombinera det med en kukring så kan jag garantera att både du själv och din kvinna kommer få uppleva något nytt. Min blir ca 16 cm i omkrets då och i normala fall är den 14,5 cm.

16 cm i omkrets är stort och det känns som kuken ska spricka.
  • Anonym (Nyfiken)

Kul att den ökat.

Vad är det för övningar du gör?

Var kan man hitta dem?

• En manlig man
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-09-17 11:40:47 följande:

Kul att den ökat.

Vad är det för övningar du gör?

Var kan man hitta dem?

Gå in på www.thundersplace.com
Svar på tråden Söker bra penispump