• Ebichu

    99.9% inte gravid men behöver hjälp att förstå vad som händer

    Utan att ens försöka eller veta om det först så lyckades vi visst pricka in ägglossningen den här månaden. Lite över en vecka senare fick jag något som kan ha vart en nidblödning och "graviditetssymtomen" eller så kan det ha vart pmsstart innan mens. Däremot med illamående varje morgon som bara blev värre för varje dag som gick. Samma dag jag skulle haft min mens så var det väldigt annorlunda mot hur det brukar starta. Brukar normalt starta med en mindre mängd blod men den här gången var det bara lite tjockare rosa flytning, samma dag var jag iväg på cellprov och dagen efter började jag blöda lite men det var enbart så att jag fick blod på pappret när jag torkade mig vid två tillfällen. Annars var det minimal mängd i bindan. Dagen efter att jag blödde lite så var min mens i princip över igen och jag fick bara spotting på pappret och nu är det helt över. Däremot har jag fortfarande illamående kvar, mina bröst är fortfarande "svullna" (lite större än vanligt alltså) och jag har fortfarande mensvärk både i svanken och i "tjejmagen". Testar fortfarande såklart negativt men nån som har några idéer överhuvudtaget på varför jag fortfarande har pms/graviditetssymtom fast jag haft min "mens".

  • Svar på tråden 99.9% inte gravid men behöver hjälp att förstå vad som händer
Svar på tråden 99.9% inte gravid men behöver hjälp att förstå vad som händer