• Anonym (Anonym och orolig)

    Kom på min partner med att chatta på BDMS sida på Reddit

    Jag upptäckte att min partner/sambo chattar med tjejer på BDMS på Reddit. Jag råkade se att han bjudit in till chatt med 2 olika tjejer. Har inte lösenordet till mobilen så såg bara i notiser. Jag vet att det är fel att snoka i mobilen men jag har länge känt att han döljer något. Han brukar skriva i olika forum på Reddit och det har han berättat. Men han har inte nämnt något om Att han pratar på BDMS sidor. Sökte på namnen i reddit och då var det 2 tjejer på BDSMpersonals som dök upp. Jag konfronterade honom och han menar på att han bara skriver och diskuterar BDSM i olika grupper. När jag gick in så såg det inte ut som det handlade om att tjejerna ville ha någon oskyldig diskussion. Tycker ni det är okej att gå bakom ryggen på sin flickvän med det här? Känns så jäkla jobbigt.

  • Svar på tråden Kom på min partner med att chatta på BDMS sida på Reddit
  • Anonym (N)

    Nej. Det i dagens morden samhälle finns de olika typer av otrohet. Detta är en av typerna.

    Tycker inte du ska må dåligt över att du kollade hans telefon. Du hade ju rätt i att han dolde något.

    Om han har finger avtryck som inloggning kan du försöka få insikt i vad han gör på forumen när han sover.

    Du har rätt att veta!

    Det är vad jag tycker iallafall.

  • Anonym (jaha)

    Suck va trött man blir på alla dessa "jag kom på min man/fru med att ....." och sen undrar man vad man ska göra... fast egentligen vet man ju vad man borde göra bara det att man inte vågar och så lägger man fram frågan för att se om andra kan ge en lite stöttning och säga att allt kommer bli bra så man kan stanna kvar i ett förhållande man vet dog i samma sekund som ens partner gjorde det hen gjorde.

    Vad kan man säga TS, du vet ju att din partner inte går att lita på, och du vet svaret på din fråga "vad ska jag göra" är. Du kommer säkert få stöttning och medkänsla men innerst inne vet du ju vem du lever med och vad det kommer innebära. Så egentligen finns väl inte så mycket att säga.. du har två val, vara kvar med en sån person och må därefter, eller gå vidare och skaffa dig någon bättre.

  • Anonym (Prova)
    Anonym (Anonym och orolig) skrev 2020-08-22 11:40:41 följande:

    Jag upptäckte att min partner/sambo chattar med tjejer på BDMS på Reddit. Jag råkade se att han bjudit in till chatt med 2 olika tjejer. Har inte lösenordet till mobilen så såg bara i notiser. Jag vet att det är fel att snoka i mobilen men jag har länge känt att han döljer något. Han brukar skriva i olika forum på Reddit och det har han berättat. Men han har inte nämnt något om Att han pratar på BDMS sidor. Sökte på namnen i reddit och då var det 2 tjejer på BDSMpersonals som dök upp. Jag konfronterade honom och han menar på att han bara skriver och diskuterar BDSM i olika grupper. När jag gick in så såg det inte ut som det handlade om att tjejerna ville ha någon oskyldig diskussion. Tycker ni det är okej att gå bakom ryggen på sin flickvän med det här? Känns så jäkla jobbigt.


    Har ni testat bdsm-sex eller har han pratat om att ha vill ha in sådana inslag? Han kanske saknar det i ett sexliv men inte vet hur han ska ta upp det?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Prova) skrev 2020-08-26 15:47:36 följande:
    Har ni testat bdsm-sex eller har han pratat om att ha vill ha in sådana inslag? Han kanske saknar det i ett sexliv men inte vet hur han ska ta upp det?
    Är det en ursäkt för att gå bakom ryggen på sin partner?
    Om jag är för feg för att fråga min partner om jag får låna pengar är det ok då att jag snor dem istället?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Prova) skrev 2020-08-26 15:47:36 följande:
    Har ni testat bdsm-sex eller har han pratat om att ha vill ha in sådana inslag? Han kanske saknar det i ett sexliv men inte vet hur han ska ta upp det?
    Anonym (jaha) skrev 2020-08-26 16:00:39 följande:
    Är det en ursäkt för att gå bakom ryggen på sin partner?
    Om jag är för feg för att fråga min partner om jag får låna pengar är det ok då att jag snor dem istället?
    Problemet här är ju inte varför han gick bakom hennes rygg utan ATT han gick bakom hennes rygg. Vill man leva med en person som hellre går bakom ryggen än pratar om vad hen vill?

  • Anonym (Åsikt)

    Lite tråkigt att han inte vågar vara uppriktig, men samtidigt så kanske han har sina skäl. Att se diskussioner kring sex med andra är som att gå bakom ryggen beror väl på vad han får ut av det.
    Snackar han om hur han skulle vilja uppleva det, eller hur han ska presentera det för dig, eller fantiserar om att du var mer som dem är fortfarande inte bakom ryggen, om du inte anser att du har rätt till alla hans inre reflektioner och den enda han ska vända sig till.
    Har du frågat honom om det är något han vill testa? Du kanske ska visat lite entusiasm och nyfikenhet som får honom att slappna av istället för att riskera att han känner skam kring det och håller det ännu mer hemligt.

Svar på tråden Kom på min partner med att chatta på BDMS sida på Reddit