• Mellan7

    Alla gravida med sitt första barn:)

    Hej , mitt namn är Mellan och är 25 , bor i Skåne och är gravid med mitt första barn. Ska föra i april nästa år :)

    Tänkte kolla om det finns någon i liknande situation som vill kanske lära känna varandra ? :)

  • Svar på tråden Alla gravida med sitt första barn:)
  • SofiaSamuelson89

    Hej! Jag är med gravid med mitt första barn. Är väldigt mycket längre gången (är i vecka 24) BF 23/12, men roligt att prata ändå. Jag är 31 år gammal och bor i Västergötland Hur går graviditeten hittills för er? Har ni mått bra eller har det vart jobbigt?


    Hejhej
  • Majson

    En till här! 27 år, också från västergötland. Är bara i vecka 6 dock :D mår bra hittills, men vill bara spola fram tiden lite förbi dessa tidiga veckor!

  • FannyD

    Vad roligt att så många svarade här :) 

    Hur mår alla? Jag är i v.8 och har bf 17/4 2021 :) Jag mår hur bra som helst, vilket också är väldigt skrämmande för man tror ju något är fel... Inget illamående, inga ömma bröst... Jag bor på Gotland! :) 

  • Lilja3389

    En till här också :)

    27 år bor i Göteborg väntar första barnet V5 så väldigt tidigt än så länge. Knappt hunnit bli verkligt. BF 9 maj

  • JuliaKylo

    Hej!

    Jag är 25 år och är gravid för första gången och väntar barn i april 2021. Jag bollar jättegärna genom graviditeten med er andra. ????

    Jag är i vecka 9 (8+5) och mina symptom hittills har varit fruktansvärt illamående som slog till i vecka 7, brutal trötthet och lite smått ömma bröst.

    Jag äter ADD medicinen elvanse i vanliga fall och har slutat med den på inrådan av psykiatrin, och står nu med problemet att jag inte klarar att fokusera och utföra mitt jobb utan medicinen. Jag får även dimsyn av lergigan comp som jag äter för illamåendet aå jag ser knappt på skärmen. ????

  • anniissen

    Åh precis en sån här tråd jag letat efter. Första barnet bf april 2021. 


    Jag är som många andra också 27 år bor i Sörmland och idag 7+1. 


    Kan vi snälla snacka om denna brutala trötthet......Först tänkte jag att det är pågrund av nedskärningen av koffein samt slutat helt med nocco, men nä asså denna trötthet måste ju ha med graviditeten att göra.

    hur tar ni andra er igenom denna trötthet? 


     

Svar på tråden Alla gravida med sitt första barn:)