• Anonym (Undrande)

Är asiater bättre i sängen?

Är det sant att asiater har skönare och trängre fitta? Trängre än andra nationaliteter ? . Är det alla asiater överlag? Eller är det tex thailändare bara? När jag pratar om asiater så menar jag kina, Japan, Korea, Thailand, Filippinerna, vietnamn. Menar inte alla länder som tillhör Asien utan typiska asiatiska kvinnor.

Borde ju egentligen vara så att dom är tightare i underlivet med tanke på att dom ofta är väldigt små. Men då borde ju små svenskar vara lika tighta med?

Ni killar som legat med asiater får gärna svara :)

• Svar på tråden Är asiater bättre i sängen?
  • Anonym (Viktor)

Nej.

Asiater har inte trängre fitta för att de generellt är kortare till växten. Det är en myt som många verkar gilla att dra för att de har nån smygfetisch gentemot asiater.

• Anonym (K)
    Anonym (Undrande) skrev 2020-08-25 19:59:51 följande:

Är det sant att asiater har skönare och trängre fitta? Trängre än andra nationaliteter ? . Är det alla asiater överlag? Eller är det tex thailändare bara? När jag pratar om asiater så menar jag kina, Japan, Korea, Thailand, Filippinerna, vietnamn. Menar inte alla länder som tillhör Asien utan typiska asiatiska kvinnor.

Borde ju egentligen vara så att dom är tightare i underlivet med tanke på att dom ofta är väldigt små. Men då borde ju små svenskar vara lika tighta med?

Ni killar som legat med asiater får gärna svara :)

LOL Asiater vs nationaliteter. Du vet att Asien är en världsdel och inte en nation. Vietnamn är det en ny nation?
  • Anonym (wtf)

Nej längd påverkar inte det. Och bra i sängen och trång fitta är väl ändå inte samma sak?

• Anonym (Man)

Skönare fittor: Ja, absolut! Mycket trängre och härligare. 

Bättre i sängen: Nej, inte i min erfarenhet. 

• Anonym (Anonym)

Jag är en ni kille och har satt på en asiatisk kille och det var mycket bättre en en västerländsk kille

• Anonym (?)

Kan tänka mig att dom är trängre om man ser till att asiatiska män är betydlig mer småkukade än västerländska män. Borde följas åt.

• Anonym (Gurra)

Enda asiater jag har haft sex med är thailändskor. Visst är de tighta men det kan även vissa europeiska tjejer vara. Det jag tycker är härligt är hur glada och harmoniska de tycks vara. Alltid ett leende och i sängen vill de göra det så skönt för killen som möjligt.

• Anonym (Man)
    Anonym (Gurra) skrev 2020-08-26 11:24:48 följande:

Enda asiater jag har haft sex med är thailändskor. Visst är de tighta men det kan även vissa europeiska tjejer vara. Det jag tycker är härligt är hur glada och harmoniska de tycks vara. Alltid ett leende och i sängen vill de göra det så skönt för killen som möjligt.

KANSKE för att du betalar dom? :P
  • Polymannen

Kan bara hålla med om att asiater är trånga , har haft indisk flickvän samt en thai tjej . Båda 2 var lika trånga.

• Anonym (Asiatisktursprung)

Det är väl olika oavsett nationalitet?

Skönare i sängen bero väl på vem man frågar?

• Anonym (MIJ)

Ska man jämföra med elgitarrer, så lär nog japanskor vara bland det bästa man kan få.

• Anonym (2:an)

i regel låter de rövborras utan problem, det är inte tabubelagt såsom här i europa

• Anonym (leo)

Det enda jag har hört på ämnet är att huvudet på spädbarnen påverkar storleken där nere på kvinnor. Att asiatiska barn brukar födas med relativt stora huvuden och därför är kvinnornas kroppar anpassade efter det. Men om det stämmer eller inte har jag ingen aning om.

Oavsett tror jag inte att skillnaden är så stor att man som snubbe märker det under sexet. Jag menar, alla fittor är ju tighta nog för att en tampong ska stanna kvar och samtidigt töjbara nog (eller i alla fall nästan) för att föda barn, så när det kommer till sex tror jag snarare att det har att göra med hur starka musklerna är. Min fru kändes t.ex. mindre tight kort tid efter att hon födde barn men övade upp musklerna och kändes i slutändan tightare än hon var före förlossningen.

Svar på tråden Är asiater bättre i sängen?