• Anonym (Sifo)

Thaimassage? (Fråga till män som fått thaimassage)

Ni som betalat för thaimassage/oljemassage, är det vanligast att det är ok att vara helt utan kläder, alltså helt naken? Eller brukar det vanligtvis vara krav att underkläderna ska vara på?

Jag är inte alls på jakt efter någon form av sexuella handlingar, utan enbart massagen.

• Svar på tråden Thaimassage? (Fråga till män som fått thaimassage)
  • Ms H

Där jag varit är det minst kalsonger/trosor som gäller. Sitter skyltar på väggarna.

• n bengtsson

Min erfarenhet är att det är naket som gäller på det stora flertalet salonger. Visst, det finns salonger som erbjuder både det ena och det andra, men det var ju inte dem frågan gällde.

Jag gillar det skarpt, skönt att slippa få olja på underkläderna, det ger en skön fri känsla + att man då kan räkna med att få massage på sätesmuskulaturen vilket ofta behövs.

Det finns många andra salonger än Thai där man också är naken, utan att det är några konstigheter med det.

Bäst att lägga till - man ligger ju inte där helt bar med en svajande snopp, de använder ju alltid badlakan!

• Anonym (Lm)

Jag brukar vara naken, men det är frivilligt.

• Anonym (Micke)

Finns tre varianter

Underkläder på
    Avklätt
    Avklätt med handduk över ädlare delar av kroppen

Fått Thaimassage på flera olika ställen från små källarlokaler i förort
    till stora fina i innerstaden. Aldrig blivit erbjuden något sexuellt.

Nackdelen med kalsonger på är att dom blir oljiga.

• Anonym (...)

Varför riktas frågan till bara män? Gäller olika regler?

• johanunderbar

De jag besökt är alltid underkläder av, både för män och kvinnor.

• Anonym (Hmm..)

Mitt ex gick ofta på thaimassage. Det var alltid naket och han blev ALLTID erbjuden sexuella tjänster mot högre avgift.

Hoppas du inte har nån kvinna i ditt liv.

• Anonym (Lm)
    Anonym (Hmm..) skrev 2022-08-24 10:18:05 följande:

Mitt ex gick ofta på thaimassage. Det var alltid naket och han blev ALLTID erbjuden sexuella tjänster mot högre avgift.

Hoppas du inte har nån kvinna i ditt liv.

Nappade han på deras erbjudanden?
    Varför hoppas du att han som frågar inte har någon kvinna?
Svar på tråden Thaimassage? (Fråga till män som fått thaimassage)