• Tezz7

    Hur ska man orka

    Hej! Första gången jag skriver här men blir så ledsen nu när mensen är på väg ännu en gång och att det inte har tagit sig. Allt känns så hopplöst och jag undrar hur man gör för att orka.. vi ska på utredning om mindre än en månad! Kämpa på alla.

  • Svar på tråden Hur ska man orka
  • LillHumlan
    Tezz7 skrev 2020-08-26 10:01:33 följande:

    Hej! Första gången jag skriver här men blir så ledsen nu när mensen är på väg ännu en gång och att det inte har tagit sig. Allt känns så hopplöst och jag undrar hur man gör för att orka.. vi ska på utredning om mindre än en månad! Kämpa på alla.


    Jag lider med dig <3 det är en fruktansvärd känsla och det är svårt att hålla hoppet uppe. Men de allra flesta blir gravida på något sätt.

    Jag och min kille var och lämnade prover nyligen och blev väldigt bra bemötta. Det kändes tryggt att få lägga över alla frågetecken på kliniken. Känslan av att inte behöva googla ihjäl sig på allt utan att liksom lägga över ansvaret till dom var väldigt skönt. Tänk att ni kommer få den bästa hjälpen ni kan få. Och om de hittar något som är lite avvikande så är det kanske något som går att lösa snabbt.
Svar på tråden Hur ska man orka