• tesla2

    Fiffi efter förlossning

    Är det fler som inte har några inre blygläppar kvar efter förlossning?? För mig är de helt borta och jag känner mig så osäker om det ska vara så eller om det är något fel!? Hjälp! Ser så konstigt ut om man jämför mot innan, ser ut som det saknas något i fiffin..

  • Svar på tråden Fiffi efter förlossning
  • Kokoskorven

    Det låter jättemärkligt! Blev du sydd mycket? Jag tycker absolut du ska kolla upp det hos gynekolog/mödravård. Jag har aldrig hört talas om att blygdläpparna skulle påverkas av förlossning.

  • tesla2

    Jag blev klippt och sydd, detta har läkt jätte fint :) i övrigt sprack jag ingenting, hade dock en väldigt långdragen och jobbig förlossning.

    Men visst är de konstigt. Jag har efterkontroll snart och ska fråga då vad som är fel.. Men tills dess tänkte jag om någon varit med om samma? Ser så konstigt ut :(

  • dameke

    Det var så för mig efter min första förlossning, antagligen var det bara svullet runt om för efter en tid såg allt ut som vanligt igen. Har inte varit med om det efter de två andra förlossningarna.

  • tesla2
    dameke skrev 2020-08-27 09:03:05 följande:

    Det var så för mig efter min första förlossning, antagligen var det bara svullet runt om för efter en tid såg allt ut som vanligt igen. Har inte varit med om det efter de två andra förlossningarna.


    Det känns ju lugnande, tack! :)
Svar på tråden Fiffi efter förlossning