• Anonym (Anonym signatur)

Pressa ner magen på tjejen under penetration?

Läste i tidningen att det finns killar som med knytnäven pressar ner magen på tjejer under penetration för att det skall kännas trängre. 

Har för mig att jag också läst någonstans att någon tipsat om något dylikt men då mest för att kuken bättre skall komma åt g-punkten och att det därmed skulle bli skönare för tjejen (kanske inte då nödvändigtvis genom att använda knytnäven..men ändå).

Vad är era erfarenheter av det här? Någon som praktiserar något dylikt eller ?

• Svar på tråden Pressa ner magen på tjejen under penetration?
  • Anonym (.....)

När man går till gyn, då kör de upp handen i muffen på en, å så kör de ner en knytnäve i magen samtidigt för att känna efter nåt. Det gör så fruktansvärt ont så jag hoppas verkligen inte att folk har sex så!?

• Anonym (Fanny)

Läste också de där på Facebook , så jävla sjukt om det är sant, vilket det säkert är bland vissa .

Hade nån man gjort så på mig hade jag stuckit direkt

• Fjäril kär

Haft några män som gjort det på mig och det gör fruktansvärt ont och gör mig kissnödig.

Nej tack!

• Anonym (K)

Varför göra illa sin partner under sex?? Helt sjukt!

Nej, det blir INTE skönare för tjejen att få en knytnäve nedtryckt i magen!

• Anonym (K)

Och eftersom jag glömde kommentera just denna idiotiska del: fittan blir inte trängre för att man trycker på magen!! Biologi ffs!

• LillaTjockaBertil

Nej, jag har inte testat att trycka knytnäven i magen på min fru när vi ha sex och det är inget jag känner för att testa heller eftersom jag misstänker att det hade gjort ont på mig när hon hade använt sin knytnäve.

• Martina1970

Men fyyyy, näe, jag hade gått därifrån. Vet hur obehagligt det är när gyn gör på liknande sätt, mår illa bara av att tänka på det...

• t1000

Det finns ju orgasm tips på detta lite överallt.

G-punkten kommer närmare penis.

Att använda knytnäve låter inte så skönt dock med hårda knogar. Handflatan borde väl vara skönare.

Hade velat prova med en tjej. Men har inte fått möjligheten...

iform.se/halsa/sex/10-vagar-till-orgasm

• Anonym (Bullshit)

Finns sköna sätt att tillfredsställa en kvinna, men detta är absolut inte ett sånt!! En fejktrend skapad av korkade män. Respektlös att sprida sånt vidare som någon slags sanning.

Kanske dags att läsa på lite om hur kvinnor upplever sådana här saker? Rekommenderar detta konto för verklighetsförankring:

www.instagram.com/p/CEDzST0DvYo/

Svar på tråden Pressa ner magen på tjejen under penetration?