• tjocken

    Pwo på jobbet?

    Är det ok att ta pwo på jobbet om man behöver lite extra energi?

    Kan väl inte vara värre än o dricka lite fler kaffe koppar lr?

    ????

  • Svar på tråden Pwo på jobbet?
  • elalaroné

    Nej, det är inte okej! Det är skillnad att gå till kaffeautomaten och maska med prata med kollega- ursäktar sig att det är "jobb"-snack men att gå ifrån är ju rast...
    Vicka istället på benen eller gå till toan men som arbetsgivare är detta "skolk". 

  • Aniiee

    PWO är ju bara energidryck på pulver, så jag kan inte se att det skulle vara någon skillnad mot att dricka en monster.


    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • tjocken
    elalaroné skrev 2020-09-06 21:32:58 följande:

    Nej, det är inte okej! Det är skillnad att gå till kaffeautomaten och maska med prata med kollega- ursäktar sig att det är "jobb"-snack men att gå ifrån är ju rast...

    Vicka istället på benen eller gå till toan men som arbetsgivare är detta "skolk". 


    Nu menade jag inte ur arbetssynpunkt utan om det va "farligt" mycket koffein tex.
  • tjocken
    Aniiee skrev 2020-09-06 22:14:28 följande:

    PWO är ju bara energidryck på pulver, så jag kan inte se att det skulle vara någon skillnad mot att dricka en monster.


    Tack för svar!

    Precis så jag tänkte men ger ju ändå mer energi än en redbull tex "enligt mig" så tänkte om det är skadligt för blodtryck m.m

    O det är ju iofs redbull med men ja du fattar

    allt ska ju drickas med måtta såklart
Svar på tråden Pwo på jobbet?