• Svar på tråden Spökstreck?
  • elleL

    Hej! Jag har spiral insatt sen 1 tillbaka. Men har börjat må illa och det liknar gravsymptom. Jag tog ett test idag för att kolla. Jag tycker mig se ett mkt svagt sträck ändå men inte helt säker!? Vad tror ni?

    Kram ??

  • Rebecca1987
    elleL skrev 2020-08-28 20:16:31 följande:

    Hej! Jag har spiral insatt sen 1 tillbaka. Men har börjat må illa och det liknar gravsymptom. Jag tog ett test idag för att kolla. Jag tycker mig se ett mkt svagt sträck ändå men inte helt säker!? Vad tror ni?

    Kram ??


    Tycker det ser ut som ett jätte svagt positivt
  • elleL

    [quote=80611221][quote-nick]Rebecca1987 skrev 2020-08-28 20:28:35 följande:[/quote-nick]

    Tycker det ser ut som ett jätte svagt positivt

    [/Är det så? Åh herre!

  • Anonym (Positivt)
    elleL skrev 2020-08-28 20:16:31 följande:

    Hej! Jag har spiral insatt sen 1 tillbaka. Men har börjat må illa och det liknar gravsymptom. Jag tog ett test idag för att kolla. Jag tycker mig se ett mkt svagt sträck ändå men inte helt säker!? Vad tror ni?

    Kram ??


    Jorå, positivt.
  • Anonym (Första gången)

    Första gången jag tar ett test men syns det nånting??!! Tycker det är ett streck men är det sånt de spökstreck???

    Kram!!!

  • Rebecca1987
    Anonym (Första gången) skrev 2020-08-31 16:18:56 följande:

    Första gången jag tar ett test men syns det nånting??!! Tycker det är ett streck men är det sånt de spökstreck???

    Kram!!!


    Kan spegla något svagt. Men vänta två dagar och gör ett nytt så borde det synas mer isåfall
  • Anonym (Första gången)
    Rebecca1987 skrev 2020-08-31 16:25:52 följande:

    Kan spegla något svagt. Men vänta två dagar och gör ett nytt så borde det synas mer isåfall


    Tack för svar!!! Hoppas <3
Svar på tråden Spökstreck?